his someone special?!


^_ASSALAMMUALAIKUM_^

pena tak korang putus cinta sebab ex-lovely-bf/gf korang nak kawen?!.
eh eh eh,tapi kawen dengan pilihan keluarga dia...
grrr,sekian lama bercinta,tetiba si dia kawen dengan orang lain.
ahhhhh,macam...........rasa nak makan coki-cokilah!.

(*_________*)

oke,fine!.actually apa sebenarnya perasaan kita bila orang yang kita sayang,akhirnya memilih yang lain?!.kecewa,rasa dikhianati,kadang-kadang kita berdepan dengan tekanan yang teramat sangat.apatah lagi bila kita tidak mengenali langsung pengganti kita disisi bekas kekasih?.

err,kadang-kadang tertanya-tanya,cantik ke pengganti kita tu?!.Apa lebihnya si dia berbanding kita?!.Apa kurangnya kita?!.Apa yang dicari oleh bekas kekasih kita sehingga dia meninggalkan kita demi orang lain?!..kan dah tekanan,hidup penuh tanda tanya?!.

tapi,bila nampak pengganti kita disisi si dia tu,lebih kurang je macam kita?!...kita pasti akan tergelak dan bersyukur 'nasib baik dia putuskan aku,sekarang rasain lo awek lo lagi ***** dari aku'.hahaha.So,moralnya,takyah la nak susah hati fikir fikir fikir 'pengganti kita' tu.Jangan lah susah hati lagi yer.Lupakan si dia dan cari pengganti yang lebih baik!.


eca cakap-cakap
jadi stalker dekat FB.Nampak FB encik TTM with his lovely.nak nangis?!.rasa nak gelak terguling-guling adalah!.Aduhaiiii,jauh panggang dari api dari apa yang I bayangkan.Tapi syukurlah dia dah bahagia bersama orang tersayang.I?!..I pun dah bahagia biarpun selalu gaduh-gaduh.Tapi bila setiap kali gaduh,dan berbaik semula...hubungan tu akan lebih erat dan saling memahami.antara satu sama.
his someone special?!

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*