20.11.2011 |Selamat Pengantin Baru Pakcik|





^_ASSALAMMUALAIKUM_^

teruja tak kalau sanding lalu bawah pedang?!.
week,mestilah TERUJA GILA!.tapi,bukan sembarangan orang boleh sanding lalu bawah pedang ye kalian.
tentera-tentera berpangkat pegawai je boleh!.
So,sila simpan angan-angan kalau bakal-suami bukan pegawai.


20.11.2011.Tarikh sanding pakcik saya.Beliau pegawai tentera yer kawan-kawan.So,dah namanya pegawai,kena lalu bawah pedang.Excited lebih ooo tengok.Yela,dia seorang je pakcik saya yang de pangkat macam tu.Sedara-mara yang lain,sume masih pangkat rendah-rendah.

Majlis nikah beliau dilakukan pada 11.11.2011.Dekat rumah pengantin perempuan di Perumahan Laya-laya,Tuaran.Then,majlis malam berinai pula pada 19.11.2011 di rumah pengantin masing-masing.So,majlis sebelah pihak lelaki mestilah dekat rumah datuk saya di Kampung Tambilaung,Kota Belud.



oit!..ne boleh 'peace2' time nak berinai :P


pakcik-pakcik I \^.^/




Majlis bersanding pada keesokkan harinya.Seawal jam 10 pagi,da ramai yang datang.Tepat jam 12 lebih,rombongan pengantin bertolak dari Kampung Tambilaung,Kota Belud ke Futsal Arena Tuaran.Sampai sana,teruja gila weiii..Para-para abang tak hensem dah sedia dengan pedang weiiii..tak nak cakap banyak,kita layan je lah gambar-gambar neyh:



eh eh eh,kitalah!.sesaja nak amik gambar berlatarbelakangkan abang-abang tentera :P



napa yang depan tu macam abang P je?
P tuk pendek! ^.^





introduce......
raja + ratu sehari:
kapten madrun durasik + puan noreen elvy surin

hye yai kapten!

takde la gambar pakcik I lalu bawah pedang,sebab tempat tu crowded sangat.sume teruja tengok pengantin lalu bawah pedang tau!.So,pendek ceta,memang meriah la majlis mereka.Kek kawen pun special woii.korang tengok dekat FB adik I je lah ye..malas nak upload banyak-banyak kat sini.So,tengok gambar dekat SINI.[p/s:gambar I kat situ banyak buruk oooo,jangan komen oke?!]




#kita pun nak cari pegawai tentera la..ada tak yang masih bujang.eh eh eh,pakcik kita cakap nak kenalkan kita dengan kawan dia lah...ehem ehem :P

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*