Baucher Buku 1Malaysia disalahgunakan



^_ASSALAMMUALAIKUM_^


ko jual bai?!.
BODOH!.
ko duk kolej/universiti mana neyh?.
meh meh,aku nak buat surat cinta dekat dekan ko,
suh dia gantung ko 3semester!.

MARAH & GERAM!.
ko tau tak baucher tu hasil titik peluh rakyat Malaysia yang berkerja dan membayar cukai?!.
ko tau tak yang AKU tak dapat lagi baucher RM200 tue?.
ko tau tak yang AKU teringin nak dapat baucher tue?

sebab aku nak beli....
#buku pendidikan untuk ulangkaji aku!
#buku rujukan untuk adik aku!.
#peralatan mengajar (pen marker & so on) sebagai persediaan nak gi 'latihan mengajar'.
#NOVEL <--memang aku nak beli pun!.

yang ko pi jual apasal?!.kalau pun kau taknak guna,belikan lah buku dekat adik-adik ko ke,anak sedara ko ke,beli pen ke....huhuh.#geram tahap gaban!.

dengan ini,kita GANTUNG budak yang jual baucher ini selama-lamanya.takyah bagi dia peluang belajar lagi bila dia tak guna 'peluang-baucher buku' yang telah diberikan.

*menyampah dengan orang macam tu*

aku marah sampai aku guna kata ganti nama AKU.
#...sorry makcik-makcik,pakcik-pakcik,bakal-mertua,bakal-ipar2.

{ 7 comments.. read them below or add one }

..cik gugu.. ..cik gugu.. 28 January, 2012
sy ta dpt lg.. nek cti ney baru dpt -.-
ستي نور فريحة ستي نور فريحة 29 January, 2012
sob sob sob jgn marah2..uhhuhu ieyha beli untuk keperluan juga:-)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 January, 2012
@..cik gugu....samalah kita.balik kolej baru dpt :)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 January, 2012
@ستي نور فريحة,..nak beli brg keperluan tuk praktikal,tu yg xsbr tunggu.hikhikhik
fieda fieda 29 January, 2012
nak kan sgt duit sampai sanggup jualkan..apa la salahnya beli buku2 bknnya rugi pun..kan eca..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 29 January, 2012
@fieda,itulah kak..mcm2 buku boleh beli.geram betul dgn org cmtu.haha :)
Eyda Syahida Eyda Syahida 30 January, 2012
dah dapat dah. n dah habis dah pon. huhuhuhuhu



ekceli, takleh salahkan dye jugak. mungkin buku yang dye nak tu, takde kat kedai buku? atau mungkin dye orang susah yang lebih memerlukan duit?



tapi saya terima je walaupun macam mengarut je pakai baucer tu beli barang. :p

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*