cikgu cikgu,boleh tak ___________?


Assalammualaikum.


PL : Cikgu,mau pegi tandas.
cikgu : OK.
PP : Cikgu,kerja semalam mau hantar.
cikgu : OK
PL : Cikgu,keluar sekejap.
cikgu : OK
PP : Cikgu,mau pegi tukar pad.
cikgu : OK

semua akan dijawab dengan OK!.means ini bakal-cikgu tak ambil kisah,buat jelah apa korang nak buatkan,yang penting masuk kelas,kita mengajar dan belajar,kita siapkan kerja sekolah,kita participate proses pengajaran dan dapatkan ilmu secukup mungkin.

tapi bagi eca,seorang cikgu itu,bukan sekadar masuk-mengajar-beri kerja sekolah-buat ujian-pastikan pelajar lulus....oh no!.bukan sekadar itu.Masa 6-8jam bersama murid disekolah haruslah dimanfaatkan sepenuhnya untuk mendidik,membimbing,memotivasikan seSEOrang pelajar tersebut.#that what I want to-be!!!.

tapi bila ada murid yang tanya pasal ini...........................

nuffnang keywords for 14Februari2012

cikgu jawab,.."untunglah ada orang nak ngurat kamu.cikgu ne takde sapa nak ngurat!.oh ya,cikgu ne ajar subjek BI,bukan subjek CINTA!".

* 3months++ to practical!!!!*

{ 10 comments.. read them below or add one }

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail Khumaera Ismail aka Mariam Ismail 16 February, 2012
haha~ kalau gitu takleh jwp ok.jawap kt student tu, 'report cikgu disiplin'. hehe~
Saya Disini Saya Disini 16 February, 2012
haha..lawak je budak2 skrg ni
~ FaRaH izzAtY ~ ~ FaRaH izzAtY ~ 16 February, 2012
HAHA XD cemane pulak ada keyword cenggitu ? kelaka je :D
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 17 February, 2012
@Saya Disini,kecil2 dah pandai bercinta.hahaha
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 17 February, 2012
@~ FaRaH izzAtY ~,murid2 dah terlalu canggih skrg.hahaha
AkmaFaizal AkmaFaizal 22 February, 2012
dia nak ngorat cikgu kot..hehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 24 February, 2012
@AkmaFaizal,cikgu tak cantik.takyah nak urat sangat!.hahahahaha. dalamkurungan|cikgu dah jatuh hati dengan orang lain,terima kasih|tutupkurungan

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*