Result,naik sikit je?!.#alahai.


Assalammualaikum.


refresh result semester lalu.|result lalu|






result June2011 memang lah gempak weiii,apa tak...eca ambil dua subjek je.hikhikhik.Last semester pula,eca ambil 4subjek..sakit kepala jugalah study oooo.yang lucunya,subjek yang tidak disangka-sangka dapat A,boleh pula menyangkut...yang B+ tu target A,tapi sikit lagi!...grrrrr.

takpe takpe,yang penting pointer naik 0.04.hahahaha.Itupun nak bangga lebih!.insyaallah,semester ini akan ambil lagi 4subjek.3 subjek major dan 1 elektif....

hello hello to...
The Teaching Listening and Speaking (LS)
Teaching Reading and Writing (RW)
Language Deficient Learner (LDL)
Management Information System. (MIS)

please do be good for me!.
moral: jangan terlalu yakin dapat result baik!....

6 comments.. read them below or add one

dyabunga dyabunga 09 February, 2012
msti x pening kan ambil 2 subjek..huhu
dya sekarang yg 3 subjek ni pun dh pening..huhu
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 09 February, 2012
@dyabunga,kalau dua xpening...tpi 4 ne da pening.hehehe.kena kurangkan blog la jawabnya.hahaha
| norafizahnuin | | norafizahnuin | 10 February, 2012
salam..
mak aiiii..molek ja tengok result mu ni eca sebab sem ni aku yang ambil pula..bkobar2 semangat kami ni masuk kelas language.^_^ share2 ilmu ya =)
tahniah ada peningkatan
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 11 February, 2012
@| norafizahnuin |,wasalam cinee!.
hehehe..all the best for u & siti :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda 11 February, 2012
ok la nie eca, kire hebat gak..
pointer 3.0 & above tue dh kire mantap, hehe.. XD keep it up~!!

wah..byk gak subjek kite yg same eh..
- intro to linguistics
- p&p
- morph
- syntax
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 11 February, 2012
@Nisa Greennnpanda,ramai gi yg hebat la kak...hehehe....subjek lebih kurang je la ne kan?

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*