Wordless Wednesday #21


Assalammualaikum.


speechless daku dibuatnya.
kurang ajar ke terlebih ajar ne?!.
buat malu bebudak UKM je lagaknya....


Senarai Restauran McD di Sabah (Kota Kinabalu SAHAJA!)

1) McD Drive Thru Jalan Sulaman ( belakang Shell)
2) McD Drive Thru UA. (bersebelahan UA)
3) McD 1Borneo (berdekatan dengan KFC)
4) McD Karamunsing (berhadapan dengan kedai ubat & kedai kasut BATA)
5) McD Centre Point (tingkat bawah)
6) McD Api-Api Centre.

*ada yang tertinggal ke?!*




{ 13 comments.. read them below or add one }

Riena Haiqal Riena Haiqal 12 September, 2012
rasanya dia ni kurang ajar kot... rasa nak lempang pun ada juga kan... rasa mo tendang ada juga.. sabar
9n0L4 9n0L4 12 September, 2012
huhu. no komen lah yg ni. ;)
azizah :) azizah :) 12 September, 2012
ekkk?? mcd yg ada kat sabah tu semua jijah tahu...hehehe
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 12 September, 2012
xtau nak komen apa la plak.. :-)
aisya aisya 12 September, 2012
kenal budak ni.. huhu.. mcm tak percaya pulak dia sanggup ckp mcm tu.. haihhh..
sal ya sal ya 13 September, 2012
ada org nama je ada akal tp kureng cerdik nak guna.
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda 13 September, 2012
no commet gak..hehe..

dh klik2.. ^_^
eza miza eza miza 20 September, 2012
adeiii.. taktau nak komen... tak besa p sabah or sarawak... sampai dalam mimpi ja panjat kinabalu... kikiki
sHaRiNa eLyaNa sHaRiNa eLyaNa 02 October, 2012
kat airport lg..heheh..sha xberapa suka mkn McD tp lau org belanja nak juga hhihihi

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*