Hazwan Hairy #ReviewBlogger

Hazwan Hairy #ReviewBlogger

Rancang PERCUTIAN keluarga disini!

Assalammualaikum.
lama betul mencari rentak berblog bila kemalasan itu menjelma,sampaikan asyik tergendala je mereview para sponsor untuk GA/Contest hujung tahun lalu..so,malas nak tangguhkan lagi kerja itu,jom kita baca review kali ini.
Hazwan Hairy,sapa yang tak kenal kan?!..Seorang blogger lelaki yang mempunyai blog yang agak comel dan menarik.Antara blogger yang semakin naik namanya dan pernah menjadi pilihan Majalah Remaja, In Trend & Utusan.Baca di sini : Majalah Remaja | Majalah In Trend | Blogger Pilihan Utusan Malaysia.
tak hairan lah blogger ini semakin meningkat naik dari masa ke semasa.Selain berblogging,beliau juga mempunyai bisnes percetakan(printing) sendiri dibawah BoxCreative.Antara produk yang dihasilkan adalah kadnama, banner, baju, button badge dan sebagainya.Malah eca sendiri pernah menempah baju ILOVEBLOGGING dari beliau.

baju yang sampai minggu lalu,tak guna lagi tau.hikhikhik :)
so,kalau berkenan nak order kad nama,banner atau apa saja,boleh la jenguk-jenguk BoxCreative.
HOSTING untuk website/blog anda


komen untuk blog Hazwan Hairy :
1) Centerkan widget/gadget agar lebih menarik.
Eca lihat pada banner exabytes mahupun beberapa banner iklan berbayar tidak dicenterkan.Jika dicenterkan,widget/gagdget akan nampak lebih tersusun dan kemas.Selain itu,ini juga dapat membuatkan blog kelihatan seimbang dari segi susun aturnya.
2) Satukan widget/gadget seumpama.
Eca lihat Hery letakkan gambar entry berkaitan pada kotak yang berbeza.Gambar yang eca maksudkan ialah gambar sedutan majalah seperti In Trend,Remaja, Utusan Malaysia serta gambar bersama Randy diletakkan pada kotak berlainan.Untuk lebih kemas dan menjimatkan ruang,satukan kesemua sekali.
Sama juga dengan social network, i.e Instagram, Twitter & Fanpage Blog.Boleh disatukan agar lebih tersusun dan nampak kemas.
3) Kemaskan menutab.
Menutab kelihatan tidak kemas kerana border dibahagian atas yang tidak kelihatan.Mungkin sengaja atau kesilapan pada kod.yang ini,eca harap Hery jumpa kod yang sesuai untuk template beliau.
jangan ambil hati sangat apa yang eca komen,ini cuma pandangan peribadi eca sahaja.Untuk diubah mahupun tidak,terpulang kepada pemilik blog tersebut.Semoga komen in memberikan feedback positivite kepada Hery...ini cuma pandangan sahaja.
untuk mereka yang ingin mendapatkan baju Blogging itu secara percuma,boleh join 
Segmen Seminggu HazwanHairy. #inshaallah,ada kesempatan,eca join.
bekerja tanpa bangun awal pagi.klik sini.
semput gak mereview ne.sebab kita tak boleh review ikut sedap hati je..kena juga berikan pandangan yang boleh meningkatkan mutu sesebuah blog...ada sesapa nak kena review?.