Sunnah-sunnah Hari Jumaat


Assalammualaikum
Salam Hari Jumaat :)

Dah hari Jumaat rupanya,tak sedar..macam baru je sambut Raya Aidiladha seorang-seorang bertemankan assignment ari tu.....Hari Jumaat merupakan penghulu segala hari kan, so banyak perkara yang boleh kita amalkan pada hari ini...jom tengok perkara yang boleh kita lakukan hari ini.



Ya Allah, berkatilah perjalanan hari ini serta hari mendatang.Amin.

di pagi Jumaat ne, siap ASSIGNMENT tunggu nak print.Malam ne tidur awal sebab SABTU & AHAD ada kelas.sila berbahagia hujung minggu di kelas.*nasib kelas de aircond & nescafe machine berdekatan*