20 tahun lepassss


Assalammualaikum.

20 tahun lepas, umur eca 5 tahun....yela, sekarang dah 25tahun kan?..Tapi rasa macam baru habis SPM lak~....tetiba adik eca upload gambar masa kecil-kecil dulu.Masa ne masi tinggal kat Qtrs Pjbt Kesihatan, rumah panjang gitu...masih segar di ingatan lak kenangan masa kecil siap ada rumah atas pokok.Tapi yang tak boleh lupa, zaman kanak-kanak eca, eca memang LASAK, yelah da kebanyakkan kawan-kawan masa kecil semua lelaki....masuk hutan, lari sana-sini memang tak tinggal sehinggala satu hari besi pagar kebun jiran eca tercucuk di kaki kanan eca....sedapp oo, ada lubang, kesan sampai sekarang memang tak boleh lupa =.="


yang paling menyerlah tu memang korang dah konfirm kenal kan?..tengok a dari kecik senyuman memang tak berubah kan?..tapi APASAL tengok orang lain macam banyak perubahan je?..apasal diri sendiri statik macam tu je, ehhh statik ke?!...rasanya dulu kurus sekarang gemuks!....kikikiki, memori 20tahun lepas memang segar dek ingatan lagi....tapi gambar ne tak pasti umur 5tahun ke 4tahun?!...yang eca ingat, kami adik-beradik memang suka sambut birthday dari dulu.hikhikhik.


eh Asha, awak comel senyum macam tu, terus senyum oke?!

till then,
stay positives, stay healthy.
hug & kiss.