RINDU Feminine Wash untuk keunggulan vagina wanita.

RINDU Feminine Wash untuk keunggulan vagina wanita.

Assalammualaikum wahai wanita :)
#jejaka boleh baca untuk bacaan umum dan pengetahuan asas ye.hikhikhik.

STICKY ENTRY sehingga 11 April 2013.
Sebagai wanita dan perempuan TULEN tentunya,kita seharusnya menjadi bahagian sulit tu dengan baik dan tentu sahaja yang boleh membantu kita membina keyakinan...yela,kalau korang rasa tak selesa dengan keadaan diri sendiri...ehem tu berbusuk ke,ehem tu gatal-gatal ke....terus rasa DOWN sangat kan?!..keyakinan tu akan terus menjunam JATUH ekoran rasa tak selesa.
Pemakaian pantiliner boleh membantu,tapi kalau dah tahap kegatalan yang melampau,agak-agaklah ketidakselesaan yang bakal kita alami..tambahan pula,pemakaian pantiliner serta tuala wanita juga boleh menyebabkan ketidakselesaan tersebut..jap jap eca nak bagi info neyh : Pemakaian Tuala Wanita haruslah tidak melebihi dari 6 jam dan seeloknya ditukar setiap 4 jam...hah,tau tak tu?!..kan lagi bagus sentiasa tukar,baru la kuman-kuman pun tak lekat,tapi setakat tukar dan vagina kita tidak dibersihkan,takde guna jugak kan?!....so,mari kita lihat RINDU Feminine Wash ini ::
Pembersih ini diformulasikan khas untuk kegunaan peribadi wanita dengan kesan manjakani yang selain memutih dan merapat, juga bertindak ke atas penyebab bau yang tidak menyenangkan untuk memberi keyakinan diri kepada wanita setiap hari.

CARA PENGGUNAAN:
Basahkan bahagian peribadi anda dengan air. Tuangkan PEMBERSIH PERIBADI WANITA RINDU ke atas tapak tangan. Basuhkan pada bahagian peribadi anda. Bilas sebersihnya dengan air dan lapkan sehingga kering.


KHASIAT PENGGUNAAN:
1.    Menyelesaikan masalah keputihan.
2.    Memulihkan luka luaran selepas hubungan seks.
3.    Sesuai digunakan untuk wanita selepas bersalin.
4.    Sesuai juga bagi wanita selepas keguguran.
5.    Ia juga boleh digunakan semasa kedatangan haid kerana RINDU FEMININE WASH berfungsi sebagai anti-bakteria dan menyahkan bau
6.    Ia juga boleh merapatkan otot faraj wanita.
7.    Ia juga dapat mengekalkan warna bibir dan kelembutan alat sulit.

wahhh,nampak agak menarik bukan?!.bagi eca sebagai seorang wanita, waktu kedatangan haid itulah waktunya tahap ketidakselesaan yang tinggi serta mengakibatkan ketidakyakinan dalam diri sendiri.Aduhh,kalau da tak yakin,payah pulak nak bekerja....produk ini juga telah berada di Pasaran tau,antaranya di Watson dengan harga RM25...tetapi anda boleh dapatkannya dengan harga RM23 sahaja di A Concept Nature berserta kos penghantaran RM7....mahal ke?!..dah dah,korang boleh dapatkan diskaun melalui REBAT TUNAI PEMBELIAN PERTAMA bernilai RM6 sahaja.

CARANYA, jadilah subscriber A Concept Nature dengan mengisi BORANG INI.


Selain Rindu Feminine Wash yang dah popular tu,terdapat beberapa produk lain yang dijual di A Concept Nature iaitu :





untuk maklumat lanjut,pergi ke website A Concept Nature.
ohya,untuk mereka yang kaki FACEBOOK gitu,anda boleh LIKE Fanpage A Concept Nature untuk memenangi pelbagai hadiah yang ditawarkan dari semasa ke semasa.Bukan itu sahaja,malah korang juga boleh mendapat ilmu pengetahuan tentang pelbagai info kesihatan serta perkongsian dalam bentuk umum untuk manusia sejagat agar dapat hidup dalam situasi yang lebih harmoni...

apa kata untuk permulaan,korang KLIK LIKE FANPAGE A CONCEPT NATURE tersebut kemudian klik LIKE & Komen pada COVERPHOTO mereka yang baru sahaja dimuatnaik pada 26 March yang lalu kerana KOMEN TERPILIH akan diberikan hadiah misteri tau....ini dia gambarnya :

eh eh,bukan komen diruangan komen dibawah entry ini,TAPI komen pada GAMBAR tersebut...
JANGAN LUPA KLIK LIKE oke?!. =)
Fanpage Link  | COVERPHOTO Link
ayam kampung masuk reban,
bakal disembelih di hari raya,
RINDU Feminine Wash bukti keunggulan,
mari bersama kita dapatkannya.

Rancang PERCUTIAN keluarga disini!
HOSTING untuk website/blog anda
bekerja tanpa bangun awal pagi.klik sini.