•Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently.


tulis surat?dah lama tak buat itu ya kawan-kawan.sejak adanya perkhidmatan internet yang mana ditaja sepenuhnya oleh bapa dan mama....perkhidmatan pos sudah lama tidak digunakan.
tapi kali ini,nak tulis surat untu seseorang yang menyakiti hati ini.
so,nak tulis surat buat bekas encik kekasih hati.

kehadapan encik x-bf(yang da xmacho!)
diharap kau sihat-sihat seja disana.teda suda aku mau jaga-jaga kau.
jadi,jagalah diri sendiri.oke!
tolong mama di dapur tue..jangan ingat mau makan seja dan kurang-kurangkanlah makan maggi.pastu,tolong bapa tue.pegi kebun kasi bersih2 kebun.
oke,masuk part yang paling aku nda suka suda neyh.tapi wajib mau tulis.
aku nda tau kenapa kau kasih putus hubungan kita tue.
aku mau tau sangat-sangat apa salah aku.
dan kalau la betul aku bersalah...aku mau minta maaf dari kau.
..erm,perempuan tu lagi cantik a dari aku?.xkisahla suda.satu jak aku mau kisah..
kalau perempuan tue dapat bagi kau kasih-sayang lebih dari yang aku bagi,aku doakan jak la kau ma dia mampu bahagia sampai bila-bila.
kalau lah kau tidak bahagia ma dia,jangan harap pula kau mau balik ma aku ah..mungkin masa tue,aku sudah bahagia juga ma ANUAR ZAIN.serius,aku tau tue ANUAR ZAIN minat aku,tu lah dy xkawen-kawen lagi,nda kau pecaya?p la tanya.amikmu nombor tepon ANUAR ZAIN,ooo lupa pla,bilang ANUAR ZAIN,jangan bagi nombor tepon dy.haha.
sebenarnya,aku mau tahu juga bha,apakah kelebihan pompuan tue?
cantik matanya seperti mataku?..ka macam mata hantu?aku harap-harap macam tue juga bha...cantik gia mata hantu kan,tu la kau suka sama pompuan tue?
comel ka pompuan tue?secomel aku neyh???.erm,mau kasitau kau bha neyh,ADIBAH NOR pun tabik sama aku kalau pasal kecomelan ini.so,aku mau tau la juga bha,comel ka tidak gf kau tue?.
mungkin pompuan tue pandai menyanyi kali kan?itu lah pasal kau suka sama dia.bha,kalau itu,aku surrender la bha.memang lah aku ne inda pandai menyanyi.tapi pandai ka pompuan tue nyanyi lagu kegemaran kau?bolehkah pompuan tue terima artis pujaan kau?huhu,hopefully la bah dia dapat terima.tiba-tiba aku jadi rindu mau kasi nyanyi kau lagu RIGTH NOW..huhu.tapi xpa la,aku nyanyi di jamban jak la ah.
lagi satu a,,jangan la bha kau mesej2 aku lagi.aku nda suka tue.ganggu ketenteraman jiwa bha.lagipun,habis bha kredit ne mau mesej-mesej kalau teda ceta juga.bek aku mesej ANUAR ZAIN aku..tak pun mesej JOHN CENA sebab aku dengar-dengar dia pun minat sama aku.malu kali dia mau kasitau.tapi kan,
2tahun ooo kan..sayangnya napa la kau mau minta putus?aku pun heran.erm...
malas sudalah mau fikir lagi.
bek aku fikir dimana mau cari pengganti kau kan.haha
yang betul;
bekas kekasih kau yang comel sentiasa. •Day 13 - A letter to someone who has hurt you recently.

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*