GBP:IDOLA FASHIONISTA


http://www.cute-smiley.com 
oooo...anda  dan anda!!!
kembali lagi untuk segmen GBP.
sebagai ahli GBP yang comel dan pinky!!!!..
entry ini harus dan wajib dibuat oke~.~
anda tidak pinky jika tidak buat ini!
*ayat paksaan*


segmen kali neyh bertajuk kan IDOLA FASHIONISTA.
wahhh...sapakah dia yang menjadi IDOLAku???
jom jom jom tengok...

-yuna-

apa yg aku suka ttg yuna?
komform la cara dia mengayakan shawl itu.
suka tengok.

-fida-
 muka bajet cun je kan?..hehe
tapi aku tetap suka tengok minah neyh.
terutama dia pegang watak cikgu syuhada
*epilog syurga cinta*
suka suka suka.

-elyana-
gaya elyana yang sempoi.
sangat-sangat diminati oleh aku.
suka betul la cara dy.
terutama dalam ceta DUNIA BARU & RENJIS.

-scha alyahya-



dan yang paling penting bagi Cik Asha..
idola fashionista terbaik dari ladang anggur belakang rumah yang tak tahu bila nak berbuah adalah....:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cik ECADWINKYASHA a.k.a diri sendiri lah!!!
beriadah di taman*-*
@Yayasan Sabah.launch k-borneo.
mo p tgk kawen >,<
outings with housemate.so PINKY!!!
menghadiri kuliah.
beriadah @ Tanjung Aru.
mo p keluar makan dgn abang & his gf  ^-^

tak kiralah siapa idola fashionista kita...
yang penting kita tak copycat mereka.
betul ke tak?
yang penting....kita ada identiti tersendiri

http://www.cute-smiley.com
http://www.cute-smiley.com 

bye-bye...nak g keluar makan TOMYAM lepas neyh.

6 comments.. read them below or add one

ada mokhtar ada mokhtar 24 December, 2010
comel betul tgk elyana pakai tudung tu =)
salam ziarah dr gbp
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 25 December, 2010
@ada mokhtar
cik ada...cute kan...suka dy gitu *-*
fathiahRAIHANA fathiahRAIHANA 25 December, 2010
ramai btol suka yunaa! hihihi .
akak pom comel meyh!
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 26 December, 2010
@fathiahRAIHANA
haha.wajib.suka tgk penampilan dy.esp cara dy gayakan shawl.hikhik
me?comel?haha.tq tq.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*