ahad yang lalu *-*


ingat tak hari Ahad yang lalu,I pergi beriadah kat Tg Aru dengan kawan baik I,Shirly.flashback ingatan anda semua kat entry ini.|link|.So,I janji kan nak upload gambar tu,gambar terpaksa diedit ya kawan-kawan kerna tak cukup seni.haha.so,ne,I nak kongsi sedikit gambar-gambar tersebut oke.


sangat tidak sesuai untuk menjadi seorang model.MAKA,sila abaikan budak comel diatas.
jom tengok gambar yang I ambil dan edit
p/s: all picture originallity taken & edited by ECADWINKYASHA.

her boyfie-to-be I guess.


rawr!

text-ing.
we donno the future yet!

lets have a walk.

sometimes we need back to basic.

the 'couple' makes we jelous!haha~,~

the future not us to see.

waiting for U,under the tree *-*

mode:grayscale.with some film effect.


hopefully they will be ^-^



Photographer: ecadwinkyasha
Model : Sherlina Johan a.k.a Shirly
Camera : Panasonic Lumix
Venue : Tg. Aru Beach,Kota Kinabalu,Sabah.


so,boleh tak beri sedikit pandangan dan kritikan anda pasal gambar-gambar kat atas tu.
please.supaya I boleh perbaiki lagi diri I sebagai seorang photographer baru.hehe *-*

6 comments.. read them below or add one

Puteri Zaza Puteri Zaza 26 January, 2011
ok jer akak tgk..huhu
suka rambut die
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 26 January, 2011
@Puteri Zaza apa yg okenya?..hehehe.rmbt dia potong pendek sgt tue....
De'Sot De'Sot 31 January, 2011
if pasal gambar.
2nd n 4th cantik....overall just, jgn terlalu over edit.
^^
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 01 February, 2011
@De'Sot
yg mana ne ek?..cba bg caption gmbr yg U maksudkan?..hehehe..over edit kan?.I pun rasa cam tu gak..tpi disebabkan nak ttp kecacatan gmbr tue.hehe...
De'Sot De'Sot 01 February, 2011
her boyfie-to-be I guess., text-ing. n hopefully they will be ^-^ tu ok..
sbb pic2 ni lebih kepada potraiture.
kalau boleh minimum kan dlm editing..
just enchance kaler pn dah ok rase nye..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 01 February, 2011
@De'Sot
thanks ek.....lepas ne akan kurangkan editing...thanks.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*