•Day 17 - Someone U would want to switch lives with for one day & why.


bahagia je aku dengan kehidupan aku sekarang neyh..
tapi entry kali ini akan wat aku kejap-kejap tersenyum.
nak ke taknak ek?..
tapi kalau da dapat betul-betul neyh...
aku nak tukar dengan Tengku Zarimah dalam ceta AYOUB.
haha!serius gila aku minat dengan watak tue...
sebab-sebab aku nak tukar hidup dengan Tg. Zeri itu..

1.dia berketurunan Tengku.
    oke.sila gelak yer kawan-kawan!.

2. dia penulis novel kanak-kanak yang terkenal.
      wow,terkenal tue means dikenali ramai kan?..pastue $$$ puwn banyak masuk kan?
      sapa yang taknak???

3. dia dapat suami idaman kalbu macam AYOUB tue...
    gile ka kalau tolak lelaki baik macam AYOUB tue.even,pendidikan dia tak tinggi mana.tapi dengan sifat-sifat peribadi yang baik macam tue,dengan sikap pemurah dan sentiasa merendah diri itu,dengan sikap tenang dan cukup menjaga solat tue,adOOii,sapa yang tak nak yerr...

4. dia anak orang berada wei!
     sapa  tak nak kan dilahirkan dalam keluarga yang serba ada?..hihi.
     sume yang korang nak,mesti akan kena tunai,betul ke tak?

so,da xde sebab I taknak tukar jadi Tg. Zeri yer kawan-kawan.hehe
jOm tengok Tg. Zeri yang dilakonkan oleh Fiza.

gambar:makcik google bagi pinjam *-*

1 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*