hujung minggu ini?..


hujung minggu ne sesuatu yang amat aku nantikan..
dan ada juga yang tidak diharapkan muncul tiba..
tapi aku harap dapat laluinya dengan sempurna.amin.

actually,hujung minggu ne,which is start Friday,after 5pm oke!.
malam tue,balik kampung dah.tak la jauh sangat dari rumah ne,dalam 2jam lebih je.
suka suka suka,sebab rindu da katil rumah disana.hehe.
esok paginya pula,nak pegi KK.
Ini aku nda suka betul.Sebab,pegi KK ne maksudnya...
mau balik rumah Beverly Hills.
mau start suda kuliah,
mau start semester 5.
mau start buat assignment.
mau start busy dengan kelas,kuiz & test.
mau start aktiviti budak-budak PERMAI.
mau start sudah JIWA KACAU.

huhu,malas betul mau balik KK bha!betul-betul inda suka.
sebab,akan meninggalkan....

aktiviti bangun lewat.yeke?
aktiviti save duit.sebab selalu Mama yang belanja.
aktiviti tengok TV esp. siaran Astro.ruma BH teda Astro.TV3 jak dapat =.="
aktiviti menyakat adik.mesti rindu mau mampus ne barang owh~,~
aktiviti pekakkan telinga dengar Mama membebel.

benci ooo!!!.tapi nasib la 9hb tue akan......
dapat result semester 4,August 2010
 hah!yang ini nda sabar.sebab tue subjek last semester antara yang membunuhku>,<
ingat lagi 'aim' aku dulu.tengok kat sini.link
hopefully sesuatu yang BAGUS menanti aku =.=

sehari lepas itu,,,,
akan berlakunya aktiviti rutin disaban permulaan semester.
iaitu pendaftaran pelajar.
10 & 11 Januari 2011.
inda sabar suda mau jumpa pla kawan-kawan tapi ada berita tidak bagus didengar oooo.
my BFF,c amir.masih ingat sama dy ka?....tengok sini: link
hari tu dia mesej,rupa-rupanya,dia kemalangan.sampai sekarang tak boleh gerak sangat.
siannya ko Mir....(ayat selalu cakap dekat dia.)
meh kita sama-sama mendoakan agar BELIAU cepat sembuh dan segera membawakan ROTI CANAI Restauran Maimunah yang sedap tu tuk aku.hehe.

oke,sampai sini jak lah catatan peribadi untuk aktiviti hujung minggu aku.
bye! hujung minggu ini?..

2 comments.. read them below or add one

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*