mood berubah-ubah?!


salam wahai blogger =.='
ingat tak luahan hati I buat seseorang yang I terCRUSH..encik M la...kat sini.
ari tue,da lupa da pasal mamat neyh.
sumpah I da tak ada apa-apa perasaan cinta di kalbu kat dia tue.
tapi entah la..mulut kata tidak,hati kata iya.aduii.
pusing pusing kepala ini.
terus mulut manis I neyh nyanyi.."pusing kepala memikirkan kamu"
tapi hari tue,
I stalk FB dia.
lah,,tiba-tiba rindu pula..
tapi tiba-tiba I sakit hati pulak.
apasal???...
sebab....ari tue,dia da tanya pasal seseorang yang I kenal dengan baik.
dia macam da suka pula pasal seseorang itu.
tapi I tak jawab segala pertanyaan dia tue.
malas la pula...dalam erti kata yang lain,I cemburu.boleh ke?
dan,masa cuti tue,I ada gak beberapa kali chat dengan dia.
tapi dia buat I ne macam halimunan.
kalau tak suka,cakap je lah!.
ne tak,erkk..benci.
dan baru je jap tadi....
dia tegur I macam dulu dengan nada manja dia.
dia main-main macam dulu..
huh!
I tak suka,sebab I nak lupakan perasaan tue.
huhu!.
macam ne?
apa I nak buat..korang boleh tak tolong?
I tengah konfius gila ne sekarang.
da lah result tak boleh tengok lagi..
dengan masalah pasal
huh.malas nak ceta,kang kawan baca pula.
nanti boleh bawa bergaduh.tak suka itu.

dalam erti kata lain..
mood sekarang...

TENSION,NERVOUS,PENING 
mood berubah-ubah=.="

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*