aku ingin mencintaimu.


.assalammualaikum sume.salam khamis-day :).hari ini wat pe???.so,tengah duduk kat ruma je ke?.cuci kain ke?.ke tido sepanjang hari?.apa pun yang korang LAKUKAN,lakukan dengan hati yang senang oke ").

ne hari nak kongsi dengan korang satu lagu nasyid yang I sangat suka dengar,sangat menyentuh hati.sungguh!.


Tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
padahal diriku terlalu sering membuat-MU kecewa
Entah mungkin karna ku terlena
sementara Engkau beri aku kesempatan
agar aku kembali
dalam fitrahku sebagai manusia untuk menghamba pada-MU
betapa tak ada apa-apanya
aku dihadapan-MU

Aku ingin mencintai-MU
setulusnya
sebenar-benar aku cinta
dalam doa
dalam ucapan
dalam setiap langkahku
aku ingin mencintai-MU
selamanya
sehina apapun diriku
kuberharap
untuk bertemu dengan-MU
ya Rabbi......

Ya Allah,
telah aku jalani hidup ini dengan limpahan kurnia,
telah aku lalui semua liku kehidupanku,
dan aku telah jatuh cinta pada hambaMu,
namun cinta itu telah pergi,
aku menerima ianya dengan rela,
kerna ku tahu engkau telah menulis jodohku,
andai dia jodoh yang telah kau tetapkan padaku,
aku akan tetap menanti.

awak,
saya sayang awak,
namun sayang awak pada saya,
telah berbagi,
bila dia hadir dalam hidup awak,
dan saya,awak telah buang jauh,
pergi menyendiri bersama kenangan kita,
namun saya masih sayangkan awak,
saya tahu hati saya tidak kuat,
namun,saya tahu yang saya akan pergi
pergi dari hidup saya,
dan saya minta,
doakan kebahagian saya,
seperti mana saya doakan awak dengan dia.

Ya Allah,
kuatkanlah semangatku,
dalam melalui hari-hari yang bakal mendatang ini,
berikan aku waktu dan kesempatan,
tuk aku lebih mendekatimu,
agar aku tidak terus leka,
mengejar duniawi.

dan sehingga hari ini,I masih menanti seseorang yang akan buat I bahagia.oowh my MR.Right,where shud I find U?..ngee~,~

tunggu je lah ")
kot-kot abang NAVY nak masuk meminang :P
uweekkk.muntah-muntah-muntah!

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*