minum petang ala western


.
.
.assalammualaikum.
dah minum petang tidak?ke terus makan malam je?
juz now me and my housmate baru je habis minum petang.
Menu hari ini special..western food cikit....


ne lah minum+makan petang yang I baru habiskan :)
teh BOH
fries
martabak mee
mayonis+soscili(penyedap rasa)

my housemate,Cik Patmah 

martabak mee tu Cik Patma yang masakkan.I goreng fries jer :)
nak resepi?...oke cepat amik pen+kertas korang..

Resepi Martabak Mee.

Bahan-bahan:
Sebungkus Maggi Kari
3 biji telur gred A.

Cara Memasak:
1) Lembutkan Mee Maggi terlebih dahulu.
2) Sementara tunggu,korang boleh pecahkan telur dan pukul hingga kembang.
3) Toskan Mee Maggi tadi.
4) Campurkan perencah Kari + mee Maggi ke dalam bekas telur yang telah dipukul.
5) Kalau suka,boleh letak mayonis sedikit.supaya ia boleh jadi GEBU.
6) Panaskan minyajk dan masak macam masak telur dadar.
7) Sila lah melantak :)

peringatan!!!
takyah letak perencah maggi kari tu sampai habis.SEPARUH sahaja.sebab kalau letak sume,nanti masin.

sekian entry bikin u kempunan :P
ketuk kepala ecadwinkyasha tue,,,suka jak kan buat korang terliur kan.

p/s : nak tidur.jam10 baru bangun study balik :)
p/ss : picture diatas taken by me,using my dslr,encik Kens~.~
p/sss : i love encik Kens sangat-sangat.