Afif AF9 dan dot dot dot.


.assalammualaikum.
korang layan AF tak?.I tak berapa nak layan,ye la kat ruma sewa I tu takde astro,dapat tengok TV1,TV2,TV3 n ntv7 je.bila balik ruma parents I baru boleh layan AF neyh.adik I kata "makanlah AF tu sampai kenyang"..jeles la tu I tak bagi peluang dia tengok Ben10.hahaha.

dalam reramai tue,I tak suka sorang pun.nak undi?..hahaha.jauh sekali.dulu-dulu boleh la I undi Lotter,Velvet,Diddy dan ramai lagi kot.AF9 neyh?.tak kot.tak berkenan.just suka tengok dorang perform je.tengok diari lagi lah tidak.konsert tu je I layan.haha.

tapi dalam ramai-ramai tue,I suak tengok mata Afif.cute seh..macam mata ex-lovely I yang sekarang keja kat Lebanon.kontrak sampai tahun depan.hehehe.rupa pu lebih kurang je.....tapi sayang aduh sayang,dibuang pahit ditelan sayang,apabila suda mabuk kepayang oooooo.......c Afif ne dah ada awek lah.I baru nak usha ngurat dia.hahaha.perasan kan ecadwinkyasha tue.hehehe.

layan jak lah pic c Afif n her-lovely-gf might be ::

korang nangis tak tengok pic tu?..I tak pun.hahaha.
korang nak tau ceta lebih lanjut,baca kat sini.

4 comments.. read them below or add one

amanina nasuha amanina nasuha 11 May, 2011
klu dulu lyan diddy skang layn la plak adik die..kay!!!heheehhe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 11 May, 2011
@Amanina Nasuha kay awesome!..hehehe.kay pun best :)
ezy.xixii ezy.xixii 11 May, 2011
diari af ntah pape..
xbest la wat kat umh kaca tu..
hahakk..
pehh.. bkn maen lg afif..
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 11 May, 2011
@Cik Ezy hahaha.betul betul betul.tak syok mcm dulu.dah tu student sume gedix lebih.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*