Randy Pangalila tue kan......


.assalammualaikum.korang sihat tak?!.hari neyh dah hari jumaat,penghulu segala hari kan,hari baik.Ahad ne I nak balik KK dah,cuti sem I dah habis oke.tak suka sangat,ditambah lagi dengan result yang jatuh teruk tue,memang mood nak balik KK tu takde,sumpah takde.Sebenarnya I nak kongsi ceta pasal Randy Pangalila.ish takkan tak kenal kot.kalau I sebut Elang dalam ceta Cinta Melody atau Erlangga dalam ceta Cinta Kirana,korang kenal tak?!.angguk-angguk cepat..

serba sedikit tentang beliau.Randy Pangalila dilahirkan pada 19 Oktober 1990(berusia 21tahun la tahun ne) di Surabaya,Jawa Timur.Memulakan kerjaya dalam bidang hiburan sebagai model dan mula dikenali selepas membintangi sinetron Cinta Fitri.Selain itu,Randy Pangalila juga menjadi vokalis dalam Eleven Band(aku kenal pun tidak band neyh)..haha tapi aku suka dengar lagu beliau Lewat Semesta.Lama dah lagu ne dalam lappy I .memang BEST oke.Randy Pangalila juga mempunyai seorang kakak yang juga pelakon Inggrid Pangalila.Selain itu,beliau juga pernah dikatakan bercinta dengan pelakon Donita(pelakon wanita sinteron Cinta Fitri) namun hubungan keduanya tidak kekal lama.Kini,dikhabarkan pula,beliau akan melangsungkan pertungan dengan kekasih barunya.oke,baca lanjut kat sini.

jom kita tatap pula muka jambu Randy Pangalila neyh..
comel kan dia neyh.memang jambu.hehe.
hah,kita dengar pula kemantapan vokal beliau dalam lagu Lewat Semesta.

actually,Randy Pangalila neyh kan,anak sedara I.tak caya eh?!.I pun macam tak caya,jauh gila sedara I ne kat Indonesia sana.haha.tapi betul,anak sedara I,korang tengok picture I dengan beliau kat bawah neyh..ne picture masa kahwin kazen I hari tu.korang tengok betul-betul eh....
Randy Pangalila yang kat tengah tu,nampak tak?.baju kaler hitam tu,gaya manja dengan adik pompuan I.

eu,bangga gila sedara artis.hahaha.
haha.anda tertipu oke?!.tu bukan Randy Pangalila la sayang.yang tu anak kazen I.Dia anak sulung dari 7beradik.Berusia 17tahun(tahun ne SPM),menuntut di SMK Matunggong Kudat.Dulu study kat SMK(A) Bukit Padang tue.kitaorg pangggil dia Atiq.dia comel kan?.hehe,adik pompuan I cakap muka dia ada iras-iras Randy Pangalila,bila I tengok,tercari-cari juga persamaannya.korang jumpa tak?!.hehe.psst,I rasa part hidung tu sama.haha. :P

oke la tu,iras-iras artis.bangga sikit.haha.korang ada sedara iras-iras artis,jom kongsi-kongsi :))

2 comments.. read them below or add one

Cik Azizah Cik Azizah 10 June, 2011
hahah siot je...rupanya seakan sama lah..hikhik
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 10 June, 2011
@Cik Azizah haha.ntah kat mana sama tue.hikhikhik

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*