jiran barulah...






Ya Allah,hampir lupa nak kenalkan jiran baru dalam blog CDH(cerita dari hati) neyh.Jiran baru neyh,namanya Zaza.comel I cakap kat U.tapi jangan dok pasang angan-angan oke,Zaza ne sudah pun bersuami dan sudah ada anak seorang.Serius I cakap kat u'll,anak beliau cute!.Tengok lah puan zaza dan encik suami tue....




kenapa korang kena-harus-wajib terjah & FOLLOW blog beliau.
1) Blog beliau banyak TIPS.
2) Blog beliau kaler pink,peminat pink,sila-lah tengok yer...
3) Cerita-cerita beliau sangat BEST."sweet je baca blog beliau".
4) Blog beliau puwn banyak informasi...terlalu variety."rugi korang tak terjah dan follow sekali".
5) ...sebab beliau nak buat giveaway/contest tak lama lagi....TUNGGU je tau.


jom terjah blog beliau,tekan banner ini.

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*