Bro Ahmad Promote Blog

Bro Ahmad Promote Blog

^_ASSALAMMUALAIKUM_^

Bro Ahmad tu sapa?.tak kenal,kita TERJAH blogger Bro Ahmad dekat www.triposen.com.SEOrang blogger yang sangat ingin membantu untuk Promo Blog kita.Caranya,melalui RSS Feed.

Tak tahu apa itu RSS Feed?!.Cuba tengok kat ruangan atas post ini.Tertulis disitu LATEST FROM ZAZA ZAFRAN....kita dapat lihat beberapa entry terbaru dari Puan Zaza.RSS Feed ini berfungsi untuk menampilkan beberapa entry terbaru sekaligus dapat memikat hati pengunjung lain untuk membaca entry dari others blogger yang ada RSS Feed dalam blog kita.Imbalannya,traffic kita akan bertambah.Dan tak hairan bila follower juga bertambah.[bestnya bila dapat tempat RSS Feed dekat blog Bro Ahmad,dapat juga tingkatkan pengunjung dalam blog ini].

Kalau dapat tempat RSS Feed dekat Blog Bro Ahmad ne memang bertuah,sebab beliau cuma nakkan 11 blog SAHAJA!.Dan RSS Feed kita akan dipromote selama seminggu secara bergilir-gilir.Macam best je kan?!.Apa kata kita jon dekat blog Bro Ahmad neyh: www.triposen.com.

nota kaki eca: Semoga mendapat tempat dekat blog Bro Ahmad even untuk seminggu :)

Post a Comment

4 Comments

  1. thank join..semoga berjaya dan lagi seminggu kalau awak rajin search keyword bro ahmad dan semoga terindex di carian google.

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*