Mama Rayyan's Homemade is OPEN!

Mama Rayyan's Homemade is OPEN!



^_ASSALAMMUALAIKUM_^

clap clap clap
sila berikan tepukan gemuruh kepada Mama Rayyan,
akhirnya dapat juga Mama Rayyan's Homemade memulakan perniagaan di blog.


Mama Rayyan's Homemade merupakan satu blogshop berasaskan kek,cupcake,cheesetart,muffin dan apam polka dot.Bila merujuk kepada 'homemade',ianya sebenarnya merupakan hasil tangan seorang isteri dan seorang ibu dari dapur rumahnya.Jangan ingat surirumah sekarang hanya menjadi surirumah semata-mata yer.

Mama Rayyan's Homemade menawarkan perkhidmatan membuat kek,cupcakes,cheesetart,muffin dan apam polka dot.Segala homemade berikut disediakan oleh Mama Rayyan bertempat di rumah beliau di Kluang,Johor.

Sesiapa yang berdekatan dengan rumah Mama Rayyan,bolehlah pick-up sendiri homemade yang ditempah.Bagi yang sukar untuk mengambil sendiri,jangan risau...Mama Rayyan akan pos barang tersebut kepada anda,tapi perkhidmatan pos tidak tersedia untuk kek dan cupcakes.

Para bakal-bakal pengantin mahupun sesiapa yang ingin bertunang akhir tahun ini,saya mencadangkan agar kalian jenguk-jenguk blog ini.I cadangkan tempahlah apam polka dot dan muffin untuk dijadikan 'door gift' kepada para tetamu,kek ataupun cupcakes dijadikan sebagai salah satu barang hantaran.Tidakkah akan memberi satu kelainan kepada majlis anda?!.

So,tak yah tangguh-tangguh lagi...jom kita reramai terjah blog Mama Rayyan.klik banner dibawah!






perhatian kepada pemilik-pemilik blogshop!.Anda ingin mengiklankan blog anda disini?!.
cuba baca ini.|Iklan Blog|

Post a Comment

0 Comments