Awal Ashaari & Scha Al-Yahya,umumkan tarikh Majlis Nikah minggu depan.


Assalammualaikum.

Setelah menunda beberapa kali majlis pernikahan mereka,pasangan Awal Ashaari dan Scha Al-Yahya kini bersedia umumkan tarikh nikah.



Majlis berkenaan akan berlangsung pada Hari Selasa depan bermula pukul 3 petang di Ampwalk,Jalan Ampang dan akan dihadiri oleh kedua-dua pasangan tersebut.Jemputan kepada pihak media juga telah mula diedarkan lewat petang Rabu.

Majlis pasangan ini terpaksa ditunda sebelum ini ekoran dari tempahan dewan yang agak penuh.Kini,mereka bersedia untuk mengakhiri gelaran bujang dan melangkah ke satu tahap iaitu,perkahwinan.

Scha Al-Yahya,comel bertudung.Ada iras-iras sis Khumaera Ismail tak?

::eca cakap-cakap::
sweet sangat mereka berdua neyh!.Memang suka tengok.Semoga kedua-duanya akan kekal ke akhir hayat dan semoga majlis mereka akan berjalan seperti yang dirancang.



err,doakan KAMI juga ye. ^_____^
#tetiba.teetttt!



5 comments.. read them below or add one

Cikrosecute Cikrosecute 22 March, 2012
Amin...Semoga jodoh mereka kekal selamanya...
Khumaera Ismail aka Mariam Ismail Khumaera Ismail aka Mariam Ismail 22 March, 2012
aaa..patutla rase cam tersedak2 tadi. =P dia lagi comey. bagusla depan nak kawen.dosa cinta lame2.uwuwu~
dya nasir dya nasir 22 March, 2012
slmt pengatin baru utk scha dan awal..hehe..suka tgk scha..comel..hehe

p/s: buat cake pop tu senang je..nnti dya tunjuk kan cara nya k.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 22 March, 2012
sorg cantik sorg ensem.. sesuai...
susulemakmanis susulemakmanis 22 March, 2012
sesuai sgt 2 or ni..scha sgt manis bertudung..moga dia trbuka hati u brtudung selamanyaa..

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*