Opss Pocong!


Assalammualaikum.

Mari belajar cara berdepan dengan pocong.


Pocong merupakan sejenis hantu yang berbungkus macam lepat pisang memang mudah untuk mencari kelemahannya. Pesan orang tua-tua, kalau kita berani kita hanya perlu buka tali pengikat di atas kepalanya dan tarik kain balutannya.Sudah tentu dia akan berasa malu kerana dia tidak pakai apa-apa pun, selain kain kapan pembungkusnya.

So,buka je lah ikatannya!.Mesti pocong tu rasa malu dan lari dari kamu!
hahahahaha.


gurau-gurau malam jumaat je ye.
malam jumaat camne,kita buat bacaan yasin beramai-ramai,lebih berkat
^______________^


mode:siapkan assignment dan balik kampung!!!

5 comments.. read them below or add one

Shaherah Shaherah 22 March, 2012
nk dtg dekat dh mcm2 bau kan.. >.<"
dya nasir dya nasir 22 March, 2012
nak buka ikatan nye pun takut..haha
susulemakmanis susulemakmanis 22 March, 2012
grrrrrrrrrrrrr!xsanggup den!
Miss N™ Miss N™ 22 March, 2012
hahaha...eca wat dulu eh.. :)
sal ya sal ya 23 March, 2012
sempat ke nak buka? hehehe...

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*