saya suka.......,awak?


Assalammualaikum






eca suka yang ringkas.
takperlu lampu lip-lap bak suasana hari raya.
takperlu bunga-bunga sakura berterbangan bak feeling ke'korea'an.
takperlu salji jatuh dari langit ibarat musim sejuk.





eca suka yang kemas.
kemas itu cantik.ia mungkin subjektif.
tapi ia juga nyata.
kemas itu menawan,buat hati si dia terpaut.
kerana ia mungkin membawa cinta.





eca suka yang menarik.
yang mampu hiburkan hati.
mungkin juga buat hati menangis.
ahh,kadang kala tambah disedari,
aku telah jatuh cinta.






mungkin yang ringkas itu melecehkan bagi mereka.
definisi kemas disalah ertikan
dan pandangan setiap orang berbeza.
tapi.....

Bila BLOG kau berat macam beras cap anggur 15 kilogram,
buat broadband eca disumpah menjadi BERUKBAND,
hati menangis terjerit-jerit terus tekan tanda X,
siapa nak datang lawat blog ko?!.
bukan mengutuk atau memaki,
cuma berkongsi luahan hati.
bukan cantik dimata malah berkesan dihati,
sehingga mereka nak datang lagi!!!! 

p/s :: Maaf jika ada terkasar bahasa,maaf jika anda terasa.Cuma,sama-samalah kita berfikir hendaknya.

{ 10 comments.. read them below or add one }

dyabunga dyabunga 07 May, 2012
blog dya berat ke??huhu
nur anis nur anis 07 May, 2012
betul-betul..tension bila loading tak habis-habis..
Ini Kisah Tia Ini Kisah Tia 07 May, 2012
lembut tapi tegas .. hehe .. nice teguran ..

jemput baca kalau sudi :)

http://www.inikisahtia.com/2012/05/si-dia-tak-luahkan-perasaan-keliru.html
Riena Haiqal Riena Haiqal 07 May, 2012
eh Eca.. nak tanya juga la blog saya berat tak? kalau berat, saya nak 'renovate' lagi agar ringan.. :)
Chic Na Chic Na 07 May, 2012
saya pun suka. ngee..
tp xsure blog sendiri mcmana. :)
Cik Nur Cik Nur 07 May, 2012
nak tanya jugaklah..blog cik nur berat ke eca.. :)
pinkcolour82 pinkcolour82 07 May, 2012
eca,,BLOG MALA BERAT TAK???
tak reti nak tengok..... :-)
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 07 May, 2012
eh.. nape entry ni tiba2 cantik sgt ni hah?!!

nak ber'love'2 plak.. mentang2 ati tgh berbunga2 cinta... muahahhahha

p/s : blog akak berat cam beras cap anggur tak?.. ke cap rambutan..?..hihii

singgah mlm smbil klik renoma n genting highlands :-)
adan adan 08 May, 2012
blog aku kemas kan..kan... tak berat
fieda fieda 09 May, 2012
dulu masa mula2 kenal blog sarat dgn perhiasan..mcm2 mende kak fieda letak..bila dh kenal lama baru tau mende tu sume tak penting..

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*