WW #96 |Lambat Bangun|


Assalammualaikum



pernah terjadi dekat diri ini.
Apa tidak,sekolah habis jam 5.30petang,sampai rumah terus tertidur,terbangun dekat jam7pm
kelam kabut nak pergi sekolah 'konon'nya.
sekali tengok,dapat 'gelakan dan sindiran' dari mama sendiri.

LOL!!!!

{ 7 comments.. read them below or add one }

Riena Haiqal Riena Haiqal 09 May, 2012
hahahahahah.. lucu..pernah terjadi pada diri sendiri juga ni tau.. bikin benci eh.. :)
fieda fieda 09 May, 2012
mmg kak fieda nk gelak besor2 tgk entry ni sbb mmg pernah kena gak..anak2 kak fieda pun pernah terkono ,,lagi la kak fieda yg kenakan dorang..kejut suh bgun gi sekolah,dorang siap mandi nk pakai bju sekolah lagi..last2 kitaorang tergelak besar..tu la sbb tak elok tido ptg2 kan..
ziezah ziezah 09 May, 2012
yup.. pergi terjadi pada akak juga..hahaha
Cik Nur Cik Nur 09 May, 2012
kekekekekeh...pernah gak kena.. :)
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 10 May, 2012
@Riena Haiqal awu bha..bikin benci2x..bikin malu pun ada ni.
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 10 May, 2012
@fieda hahaha,part kenakan anak tu best..eca sllu kenakan adik juga.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*