Ramadhan is coming.


Assalammualaikum.



ramadhan is coming,lets prepare for it.

"Ya Allah,semoga ibadahku,amalku,sedekahku,...indah dimatamu,buat aku dekat kepadamu".
amin ya rabbi,amin ya rahman,amin ya rahim.

{ 15 comments.. read them below or add one }

ezy.xixii ezy.xixii 06 July, 2012
selamat dtg ramadhan..
=)
Riena Haiqal Riena Haiqal 06 July, 2012
selamat menyambut bulan ramadhan yang nda lama lagi bakal tiba.. nda sabar sudah rasanya mo berpuasa dan bertarawih.. :)
Unknown Unknown 06 July, 2012
tak bsar pulak rasanya kan???hehehe
Unknown Unknown 06 July, 2012
bagus info ni.. semoga kita dapat amalkan amalan ni sebaik mungkin!
Miss N™ Miss N™ 06 July, 2012
Amin..!

Tak sabar juga tunggu Ramadhan.. :)
Masya Masya 06 July, 2012
amin..... moga2 macam tu lah hendaknya...
FarhanahAdzlan FarhanahAdzlan 06 July, 2012
InsyaAllah kita akan buat yang terbaik untuk mendapat redha-NYA =)
Leeza Dayasari Leeza Dayasari 08 July, 2012
2 minggu shj lagi nk sambut bulan ramadhan.
Cikrosecute Cikrosecute 08 July, 2012
Sekejap jer waktu berlalukan eca....Ramadhan pun nak kembali lagi...
Scha Nazri Scha Nazri 09 July, 2012
Sekejap jeh dah ramadhan. :)
sal ya sal ya 09 July, 2012
semoga diberi kesempatan lagi utk berjumpa dgn ramadhan al-mubarak ini.
fieda fieda 09 July, 2012
moga diberi kesempatan utk tempuh ramadhan kali ni..amin..insyaallah..
Leeza Dayasari Leeza Dayasari 09 July, 2012
ermmm... pasal churp2 tu kan..
leeza dh dpt 2 kali. akak dh smpai rm100.. kalau dh cash out.. dn makan masa lbh kurang 2 bulan gak kak.
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 10 July, 2012
tu la eca... InsyaAllah panjang umo, mggu dpn, pose lah kita :-)

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*