CPUV HP Printer da Metered..terima kasih Nuffnang.


Assalammualaikum.

Setelah hampir dua minggu (bermula 22 Oktober 2012),akhirnya Nuffnang da STOPkan CPUV/BE HP Printer eca dan jumlahnya takdela tinggi sangat pun,orang kata cukup beli pencuci muka tuk 3 bulan.(noksss~,I pakai pencuci muka Safi je,murah,selamat dan suci~)


bila da CPUV/BE da metered,akan tulis "credited".
Kalau dulu-dulu dah ada ruangan Metered Earnings kan~.
Ne yang baru,dia just tulis Credited. ^,^

yang penting..hujung bulan ne dah boleh cashout!!!!..
kira hadiah bufday eca dari nuffnang lah ne yerr,
bulan 1 nanti dah boleh beli 'barang' yang diidamkan tue.....
 \(*.*)/


alhamdulillah,tulis cerita merepek dalam blog,dapat juga hasilnya.
siapa cakap BLOGGING ini sia-sia,,,buka mata besar-besar dulu yer!

p/s : u click,i click.GET ME?!.
agak-agak berapa lah hasil CPUV HP Printer,yang hampir betul...eca review blog dia next week.
klu : baca semua entry under label NUFFNANG =D

{ 19 comments.. read them below or add one }

hazwan hairy hazwan hairy 05 November, 2012
hp hery xnaik..sedih gila! haha
aziazib aziazib 05 November, 2012
alhamdulillah ada jugak rezeki dr berblog..

berapala amaun tu ye, xguna safi la jd xtau amaunnya.. 12 hinggit ker? :)
Solehah Shamsuddin Solehah Shamsuddin 05 November, 2012
berbelas-belas ringgit je kan earning akak tu?
Siti Nurhuda Husna Zulkarnain Siti Nurhuda Husna Zulkarnain 05 November, 2012
Bestnya~

Huu. Earning saya sikit je. =.="
ayut ayut 05 November, 2012
iklan microsoft tu tak byk kuar..huhuhu..jumpe dh digi samsung galaxy..klik2x sudah..hihihi.

utk iklan HP ea..alal..mne reti budget..hahaha..nk teka RM30.55.hohoho :p
Unknown Unknown 05 November, 2012
Bestnya :-)
Tahniah Eca...
Unknown Unknown 05 November, 2012
Mieya punya cpuv semuanya dah credited. Bila lah nak dapat cpuv yang baru.huhu
Wanieys a.k.a IbuQalief Wanieys a.k.a IbuQalief 05 November, 2012
tahniah eca...best tu..BE lain tgh meriah tu hehe..

akak try teka k utk HP tu 32.70 haha..hentam ja
gnesop gnesop 05 November, 2012
Tahniah. Lama x merasa :)
Unknown Unknown 05 November, 2012
alhamdulillah...rezeki tuh...
Unknown Unknown 05 November, 2012
ehem2..bila eca nak belanja saya kepsi ni??hehehe
IntaNBerliaN IntaNBerliaN 06 November, 2012
yeayyy dh blh cashout :-)
Unknown Unknown 07 November, 2012
tahniah .. :)

www.anastasyea.com

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*