Terukir di Bintang,Pemenang Anugerah Juara Lagu ke-27


Assalammualaikum

Dari 12 lagu yang dipertandingkan,akhirnya Terukir di Bintang ciptaan sepenuhnya oleh Yuna berjaya merangkul Juara Anugerah Juara Lagu ke-27.Tempat Yuna digantikan oleh penyanyi yang tidak asing dalam hidup ecadwinkyasha...sapa lagi kalau bukan ---->

Aizat Amdan dan girlfriend
kui kui kui..mesti korang jelous ne kan~,~

Bagi eca persembahan bersahaja kekasih hati dia pada malam tersebut memang patut diberi pujian.Dalam masa yang agak singkat melakukan persedian,Aizat mampu membawakan lagu tersebut dengan baik.Eca yakin tak semua orang boleh membawakan lagu nyanyian artis yang menjadi idola ramai itu,apatah lagi lagu tersebut mempunyai nilai yang agak tinggi..err,maksud eca kisah disebalik lagu tu..hanya orang-orang yang dapat memahami jiwa sesebuah lagu dapat menyampaikan lagu tersebut dengan baik..betul tak?!

Berikut adalah senarai pemenang-pemenang Anugerah Juara Lagu Ke-27 :
Tempat Pertama : Terukir di Bintang - Yuna/Aizat
Tempat Kedua : Idola - Azlan & The Typewriter
Tempat Ketiga : Ku Akui - Hafiz
Persembahan Terbaik : Teman Pengganti - Black & RJ
Vokal Terbaik : Ku Akui - Hafiz
eca agak berpuas hati dengan kesemua pemenang kecuali bagi 'persembahan terbaik'..sebab eca da aim pemenang persembahan terbaik ialah lagu Anak Kampung...so happening atas pentas tue....tidak pun persembahan Azlan & Typewriter,lagu Idola....apa leh buat,nasib tidak menyebelahi mereka.

Bagi yang tidak sempat menonton persembahan Aizat yang bersahaja pada malam tersebut,leh tengok sini ye

kenapa kamu sangat comel wahai encik aizat?!......>,<"

kenapa la dua manusia ne sangat comel -,-

kantoi suda kami bha!...iskhhhh \(~,~)/

Apapun Tahniah kepada kesemua pemenang..yang tak menang,takpe,kita eh..korang cuba lain kali je lah ek...next time ada lagi!.So,buatlah lagi lagu yang mantap-mantap gitu....

1 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*