Wordless Wednesday #57


Assalammualaikum


mungkin perlu letakkan 'nota amaran' ini di peti ais saya =.="

{ 13 comments.. read them below or add one }

diana diana 02 January, 2013
akak penah jumpa satu umah ni dalam umah dia banyak betul tanda2 amaran macam ni..

"jangan meludah di sink"
"pumpselepas guna.."
"lap kaki sebelum masuk"
"tutup suis selepas guna.."

padahal tu rumah family..bukan hostel atau kem..
azizah :) azizah :) 02 January, 2013
agak kasar jugak amaran dia tu...heee
ayut ayut 02 January, 2013
ni peti sejuk sape la ni jd mangsa..mmm
Sop Nama Saya Sop Nama Saya 02 January, 2013
Kes marah betul ni! Huhuhu
N.Aima K N.Aima K 02 January, 2013
omg...boleh nampak orang dalam rumah ni x bertanggung jwb kah3x
Riena Haiqal Riena Haiqal 02 January, 2013
perlu rasanya Eca.. hehehehehehe.. tapi ayat jangan la power macam ayat tersebut ye.. hehehehhee
Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] 02 January, 2013
eca kelakarnyer... mcm ni pun boleh ker? haaaaa
Leeza dayasari [santai leeza] Leeza dayasari [santai leeza] 02 January, 2013
eca, setting saiz font utk blog semuanya sama erk..
cth kalau leeza nk buat gadget2 hurufnya kecik sikit.. boleh ker?? ada ker codingnya.. tanya jer....
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 03 January, 2013
@diana hahaha..dkt ruma eca lain,"lakukan penjimatan elektrik".hehe
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 03 January, 2013
@ayut jiran ruma lama~hahaha :P

budak2 lelaki duk hostel.mcm ne la jadinya~
Mrs Velentine Mrs Velentine 03 January, 2013
pernah tinggal rumah yg main tulis amaran mcm ni

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*