Wordless Wednesday #57


Assalammualaikum


mungkin perlu letakkan 'nota amaran' ini di peti ais saya =.="

{ 13 comments.. read them below or add one }

Diana Rashid Diana Rashid 02 January, 2013
akak penah jumpa satu umah ni dalam umah dia banyak betul tanda2 amaran macam ni..

"jangan meludah di sink"
"pumpselepas guna.."
"lap kaki sebelum masuk"
"tutup suis selepas guna.."

padahal tu rumah family..bukan hostel atau kem..
Unknown Unknown 02 January, 2013
agak kasar jugak amaran dia tu...heee
ayut ayut 02 January, 2013
ni peti sejuk sape la ni jd mangsa..mmm
gnesop gnesop 02 January, 2013
Kes marah betul ni! Huhuhu
Nurul Says Nurul Says 02 January, 2013
omg...boleh nampak orang dalam rumah ni x bertanggung jwb kah3x
Riena Haiqal Riena Haiqal 02 January, 2013
perlu rasanya Eca.. hehehehehehe.. tapi ayat jangan la power macam ayat tersebut ye.. hehehehhee
Leeza Dayasari Leeza Dayasari 02 January, 2013
eca kelakarnyer... mcm ni pun boleh ker? haaaaa
Leeza Dayasari Leeza Dayasari 02 January, 2013
eca, setting saiz font utk blog semuanya sama erk..
cth kalau leeza nk buat gadget2 hurufnya kecik sikit.. boleh ker?? ada ker codingnya.. tanya jer....
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 03 January, 2013
@diana hahaha..dkt ruma eca lain,"lakukan penjimatan elektrik".hehe
ecadwinkyasha ecadwinkyasha 03 January, 2013
@ayut jiran ruma lama~hahaha :P

budak2 lelaki duk hostel.mcm ne la jadinya~
Mrs Velentine Mrs Velentine 03 January, 2013
pernah tinggal rumah yg main tulis amaran mcm ni

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*