yang ke-24.


Assalammualaikum.

2013,bulan Januari tarikh 17hb.
yang ke-24 buat aku,syukur padamu Ya Allah,
bertambah setahun usianya,
moga bertambah matang.

yang ke-24 buat aku,
buat aku berfikir,
hidup ini pendek,
bila-bila masa kita akan pergi.

yang ke-24 tanpa kekasih,
tanpa kerjaya tanpa arah,
buat aku perlu bangkit,
agar yang dicita tercapai hendaknya.

yang ke-24 mungkin akan bertambah.

^______________^,

dah 24tahun bernafas...eh 24tahun sehari.hahaha.
last nyte,kumpul-kumpul dengan kekasih-kekasih hati.

inilah dia kekasih hati eca ^___________^,
nama dia Airil...baru tadi dia bersedih sebab kakak eca marah dia.
*ala,eca marah sebab dia main-mainkan puding eca bagi dia.bukan nak makan pun.Penat je kakak dia ne buatkan dia puding...sedih tau..tambah sedih bila dia bersedih kakak dia marah dia >,<"



 yang ini pula,adik kepada Airil tu.nama dia Anip...baru 6bulan ++.
dah pandai tiarap & berguling sendiri....lepas tu,bila eca buka FB,mata dia tengok je kat laptop.
suka 'bercerita',tak larat nak layan 'cerita' dia ne tau ~,~

my bday cake....adik eca yang buatkan....dan dia salah tulis nombor...memula dia tulis 23 
*terima kasih sebab buat kakak anda muda setahun adikku~

so,bagaimana pula kehidupan di usia 24tahun untuk 364hari akan datang ye?!...sama-sama kita tunggu :)

{ 11 comments.. read them below or add one }

Fikri Fikri 18 January, 2013
Hepy besday.. beza umoq kt hanya 11 hari sahaja. haha :D
NaZiRaH... NaZiRaH... 18 January, 2013
hepi birthday eca, eca tua 18 hari dari saya, hihi

eh umur anip lebih kurang adik bongsu saya, adik bongsu saya genap 6 bulan 1 hari..;-)

eca, jemput join GA ni, saya tag eca sekali...;)

http://nazirahnyerr.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-from-mailey-jayley.html
Cik Nur Cik Nur 19 January, 2013
selamat ulangtahun eca... :)
lurun namzar lurun namzar 19 January, 2013
hepi bexday. sori, lmbt wish.
adik buatkn? confirm sedap. :)
Sya Isya Sya Isya 20 January, 2013
happy blated birthday, eca :-)
Shida Radzuan Shida Radzuan 21 January, 2013
befday dear ke? wahh..hehe HB :)
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 21 January, 2013
slmt ulgthun eca syg..moga pnjg umur dan murah rezeki..amiin.
ayut ayut 21 January, 2013
wish FB aritu...takpela...no je tu...yg penting truskan perjalanan... ^^
Mrs Velentine Mrs Velentine 21 January, 2013
Happy belated birthday eca
Azi Azi 21 January, 2013
hapy belated birthday eca

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*