Review Pengguna VCO


Assalammualaikum.

ada sesiapa yang tak tahu ke eca jual VCO?!...memula nak guna tuk diri sendiri,tapi terus fikir,apa kata guna VCO juga..baru syok nak promote kan?!...tak tahu apa tu VCO?!.alahai...ne eca tunjuk gambar yer :

#sejak macam-macam produk dah ada kat pasaran,VCO ne orang da lupa.

Padahal dulu cari VCO memanjang.hahaha.

oke,ne testimoni dari boybestfriend eca sendiri.Kalau korang nak tahu,dulu muka dia,..jerawat seketul ketul.eca pun nak pegang muka dia,fikir dua tiga kali.Tiap kali dia datang jumpa eca (kat ruma  sewa,kedai atau kolej),mesti dia cakap, "malunya aku mak,jerawatku ne......" So,eca suggestlah VCO kat dia.eca cakap kat dia,"VCO ne sapu dimuka,pastu yang softgel makan",tapi dia tak nak yang makan.Dia amik yang main sapu je VCO liquid...nak lihat perbezaan muka dia tak?!........


gambar yang dia pakai hood ne masa kami kuar makan sesama.....dia pakai hoodie tu sebab taknak la orang perasan tu dia sebab jerawat penuh kat muka dia...nampak tak anak panah tu,kat situ....jerawat tumbuh seketul-ketul tau!...sekarang muka dia da OKE,nak kata bebas jerawat tu taklah,tapi jerawat da kurang.

Bagi eca pulak,selepas lebih sebulan amalkan VCO neyh,perubahan sangat ketara bila tiap-tiap pagi membuang tapi tak kurus-kurus juga,sebab lepas membuang,macam banyak yang masuk..kuikuikui...ohya,dulu kan eca ada sakit telinga..lepas amalkan VCO ne,sakit tu pun dah makin kurang tau..pendekkata,VCO ne memang berkesan.

Untuk ibu-ibu mengandung,jom baca kebaikan VCO untuk kalian :
  • Kurang masalah keletihan & tidak bertenaga semasa bekerja
  • Kulit tidak mengalami sebarang masalah jerawat/berminyak walaupun perubahan hormon berlaku sewaktu hamil
  • Sistem penghadaman/pencernaan lancar-tiada masalah sembelit
  • Tiada masalah keputihan sewaktu hamil
  • Masalah kulit meregang/merekah dapat di atasi (strechmark)
  • Kulit bayi cantik, tiada jaundis/kuning
  • Sentiasa bertenaga dan tidak letih(dalam tempoh 10 hari awal berpantang)

”Minyak kelapa dara adalah minyak paling menyihatkan di dunia”
Dr. Bruce Fife
Director of the Southern Colorado

untuk kebaikan dan kelebihan lain,boleh baca entry di Kedai Eca.


meh meh berjual beli pula dengan eca yer.
Harga VCO Pure Oil/Softgel 
RM39.90 (Semenanjung) / RM43.90 (Sabah/Sarawak)
(tidak termasuk postage)
jika anda sekitar Kota Kinabalu,Sabah nak COD/Self-Collect,boleh runding-runding yer.
nak contact eca senang je ::

email : ecasha.89@gmail.com
FB : Eca Dwinky Asha 
SMS : 014-2830885 (maxis)


SPECIAL untuk anda :
Setiap pembelian akan dapat FREE GIFT.
Pembelian 3botol ke atas -harga special.
Orang-orang sekitar Kota Kinabalu,Sabah,,,eca bagi HARGA DISCOUNT.

so,CONTACT eca yer....jangan lupa.VCO ne baik untuk kesihatan dalaman dan luaran kita.

{ 8 comments.. read them below or add one }

Siti Anirah Azuri Siti Anirah Azuri 07 February, 2013
kuat pomot kak.. cayok2.. :)
Nisa Greennnpanda Nisa Greennnpanda 07 February, 2013
wah..m'jadi eh vco tue..
mkin hensem dh bf eca, hehehe.. ^_^
ayut ayut 07 February, 2013
yg ni KIV dulu...hihihi
Miss Sue Miss Sue 07 February, 2013
dulu sue makan vco, mmg xde jerawat naik,tp start makan PMC, terus muka berjerawat balik :( now, tgah comfius nak ambik vco balik or beli vit dianz..
Hatimi Tahirruddin Hatimi Tahirruddin 07 February, 2013
ooh sakit telinga pon boleh baik ek? mcm menarik jugak ni....
Azi Azidah Azi Azidah 07 February, 2013
banyak jugak dgr org kata elok minyak kelapa dara ni... tp akak xpenah guna.. hihi
Cik Nur Cik Nur 07 February, 2013
menarikkk...
tapi sekang nur cuba rumpai laut tu.. :)

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*