Tonton Online Filem Fast & Furious 6

Tonton Online Filem Fast & Furious 6

Rancang PERCUTIAN keluarga disini!
Assalammualaikum.
Fast & Furios 6, movie kesinambungan Fast & Furious yang ke-6 memang eca tunggu sejak lama dulu.Dah aim nak p cinema,tapi tau mesti takde masa punya.Bagi korang yang macam eca, jangan fikir sangat tak dapat tonton filem Box Office ini...mari eca kongsikan link untuk tonton filem Fast & Furious 6 secara online.Sebelum tu,eca kongsikan sinopsisnya terlebih dahulu...
Sinopsis Fast & Furios 6


Brian kini dikurniakan seorang anak lelaki dan tinggal di sebuah pulau yang sunyi.Jauh di Moscow,satu serangan terancang dan licik oleh sekumpulan bekas tentera terlatih telah dilakukan.Oleh itu, Hobbs (lakonan The Rock) percaya hanya Team Dom sahaja yang boleh menewaskan kumpulan yang diketuai oleh penjenayah berprofil tinggi dikenali sebagai Shaw.
Tambah panas apabila Letty (isteri Dom) dilihat bersama kumpulan tersebut,walhal ramai yang menyangka Letty telah pun mati.Ini membuatkan Dom lebih bersemangat untuk menewaskan Team Shaw.
Bagaimana pertempuran mereka kali ini?..saksikan sendiri oke?!...hikhikhik.
HOSTING untuk website/blog anda
nak tonton online,sila ke pautan yang eca sediakan ini yer ::
Tonton Online Fast & Furious 6

Filem yang akan membuatkan anda lebih teruja...jangan lengahkan tau.
tapi kualiti video kurang memuaskan..ada senget-senget..ada orang ketawa..tu lah jadi kalau rakam dari dalam pawagam.hikshikshiks.
bekerja tanpa bangun awal pagi.klik sini.
laju gila streamyx baru eca ne....tu pasal siap layan Fast Furious 6 dan download beberapa movie.nanti eca ceritaakan pasal streamyx baru ne pulak ye.