Man of Steel - Tonton Online

Man of Steel - Tonton Online

Assalammualaikum.

Man of Steel,antara movie Box Office di pawagam.Tapi,eca je yang tak reti-reti nak pergi Panggung Wayang tu,takde geng la katakan...hahaha.#kesian sungguh.Tapi ingat orang ne katak bawah tempurung #ohpelisssssssssss...Eca dah tengok pun oke movie Box Office-lah sangat tu.Hari ini hari Jumaat,eca OFF dan terlebih baik nak share jugak dengan korang tonton Man Of Steel Secara Online. #make sure line broadband anda ditahap yang memuaskan oke.



Sinopsis Man of Steel

Clark Kent/Kal-El (Henry Cavill) merasa bingung dengan kekuatan yang dimilikinya. Ia berasa istimewa sekaligus berasa aneh  dari teman-temannya. Walau sering ditindas, Clark diajar untuk tetap sabar serta tidak menggunakan kebolehan yang dimilikinya..Ayah angkatnya, Jonathan Kent (Kevin Costner) yang tetap memaksa untuk tidak menggunakan kemampuannya untuk menolong orang lain. Menurut Jonathan, dunia masih belum bisa menerima fakta akan kehadirannya.

Selepas meningkat dewasa, Jonathan sedar bahawa kehadiran Clark ke bumi membawa satu tujuan. Da pun menerangkan kisah sebenarnya bagaimana mereka mendapatkan Clark dan menyarankan Clark untuk mencari tahu hal tersebut. Ketika Clark mulai menemukan titik terang tentang jati diri dia sebenarnya, seorang wartawan bernama Lois Lane (Amy Adams) berasa sangat tertarik untuk mengetahui kisahnya.

Masalah mulai muncul ketika orang planet Krypton pimpinan Jendral Zod (Michael Shannon) hadir di bumi dan ingin membentuk planet Krypton yang baru. Dari sanalah Clark mulai menggunakan semua kekuatannya untuk menyelamatkan umat manusia, meskipun mereka masih ragu dengan kehadirannya

Menarik kan?!..so apa tunggu lagi,terus ke pautan yang eca sediakan dibawah ini ::


Tonton Online Man of Steel (2013)
klik pada WatchinHD untuk paparan yang lebih baik.




SUPERMAN dah reti pakai spender kat dalam!!!.
hahahahaha.tak caya,tonton movie Man of Steel tu.