Kanak-kanak riang.


Assalammualaikum.



semua eca dah pernah alami tau.
student hyper - dia ceta pasal Iron Man 3 siap demo cara Iron Man berlawan=.="
student pemalu - alahai,..puas dah mulut ne mengomel suh budak tu cakap kuat-kuat.
student malas buat kerja - sampai main tarik tali,terpaksa guna ugutan 10saat & rotan.
student banyak tanya - erk, cikgu tadi boyfren call?cikgu pergi dating malam ne?...semua dorang nak tahu,OKE?!....masak daku dibuatnya, tapi sehari tak jumpa...rasa macam rindu yang menggunung lak.Apa lah perasaan dorang kalau eca dah tak mengajar dorang lagi kan?!......

p/s : UGUTAN 10saat selalu bunyi macam ne :
"Mahu cikgu buang beg kamu ke bawah?"  "Mahu cikgu rampas HP kamu?"  "Kalau tak siap kerja, tidak boleh makan!"  "oo,cikgu beritahu Teacher Helen kamu...."  10saat je berkesan untuk pastikan mereka siapkan kerja yang diberikan....okelah dari takde.


belajar dari kanak-kanak itu membuatkan kita akan lebih menghargai kehidupan.