Ayam Penyet TERSEDAP di Kota Kinabalu


Assalammualaikum.

Pepagi ne nak share satu tempat makan yang sedappppp.sumpah sedap ikut anak tekak diri sendiri......kikiki..tapi bila korang 'kaki pedas',kuat makan tapi nak harga makanan yang murah dan bertepatan dengan menu...jom eca perkenalkan 'AYAM PENYET @ RESTORAN PADANG JAWA atau RESTORAN DAUN PISANG'....yang bertempat di Alamesra,Kota Kinabalu.

Alaaaaa...kalau pergi 1B tu,korang ke jalan seberang jeeee.Kedai ne dibahagian dalam area-area Maybank..eh,korang jangan salah restoran tauuuu...sebab kat situ ada satu lagi restoran ayam penyet iaitu Koki Bandung,sana mahal sikitttt.tanya je orang kat sana,konfirm tahu!!!!

Apa yang sedappp selain harga yang murah ialah....sambal tomato yang umphhhh...ayam direbus dahulu kemudiab digoreng...air rebusan ayam dijadikan kuah sup...sayur yang disediakan ialah terung goreng,kubis,timun dan pucuk ubi....dan apakah erti ayam penyet tanpa paha ayam yang besar dan tempe...kesemua makanan yang eca share tu cuma berharga RM6.50 sahaja...murah tak murah,eca kan save duit bayar yuran master.

Agak terliur tak?...jom terliur lagi dengan tengok gambar kat bawah ne ::... (lunch nanti nak pergi makan ayam penyet kat satu lagi restoran kegemaran eca!)

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*