Ole-ole dari dia.


Assalammualaikum.
Ada orang tu, dia baru balik dari luar negara *sangat*...So, kita yang duk Malaysia ne, dapatlah ole-ole kan...berani tak bagi ole-ole, kang ada orang merajuk muncung itik. =P (sebenarnya, tak kisah pun ada ke tak de..hehe)


Fridge Magnet Vietnam.
Macam tau-tau je eca suka FM...tambah lagi koleksi FM atas petiais.hehehe.


Elianto Seduction Set
haishh, ne lagi!Macam tau-tau jak dua minyak wangi daku tu nak habis.Sebelum ne guna White Musk Perfume Oil (Body Shop) & Citrus Bilberry  EDT (Nutrimetics).....nak habis dah.White Musk tu memang nak habis...Citrus Bilberry hadiah pemberian si dia jugak!!!..memang suka bagi perfume la mamat tu.Untuk Seduction Set ne, wangi dia lembut sangat.SUKA..tapi sebenarnya eca suka wangian buah bery...paling suka kalau wangian strawberry.TOLONG INGAT TAU!.hikhikhik~


Telekung Sulam.
yang ne buat orang sayang lebih ne...tak tahu pasal apa, tapi bila nampak ne, sayang lebih sikit dari yang aritu...boleh kah?!.hehehehe.telekung lembut sangat, selesa guna.


THANKS FOR THE SOUVENIRS.
really appreciate those things u give me.
<3


btw, yang ne ole-ole kan?
bukan hadiah bday kena bagi awal kan?
So, bday nanti boleh minta hadiah lagi...kalau tiada hadiah, kek pun boleh bha~
hikhikhik ^________^



kalau kawan-kawan korang gi bercuti,
selalu ole-ole apa yang korang akan dapat?!
kongsi sikit.