Ostania Mangosteen Amrita untuk kesihatan


Assalammualaikum semua!
lama tak membebel kat blog sendiri, sibuk sangat (bajet-bajet sibuk sebenarnya,hihi!). Bila busy tu, eca memang penat. Balik kerja tak larat dah nak buat apa-apa tapi banyak kerja menanti kat rumaah yang KENA BUAT JUGA!!!!. Dah penat tapi tak larat tambah lagi beberapa minggu lepas, eca sakit cirit-birit.Ada je dalam seminggu tu jadi penunggu kat tandas =.="

TAPIiiiiii, eca diperkenalkan dengan satu minuman tambahan iaitu  
 OSTANIA MANGGOSTEEN AMRITA


Ostania Mangosteen Amrita ne sangat-sangat SEDAP...kalau ada sesapa macam eca yang suka makan manggis, minuman Ostania dihasilkan daripada keseluruhan buah manggis termasuk puri dan kulit buah manggis yang mana ianya merupakan sumber Xanthone yang sangat baik dan memberikan banyak kesan kepada kesihatan anda. Selain manggis, Ostania juga ada bahan sampingan seperti epal, roselle, acai berry, anggur dan buah delima serta tiada gula tambahan...so, boleh disimpulkan Ostania ini merupakan minuman yang tinggi antioksidan.



cara pengambilan Ostania ialah 30ml diminum begitu sahaja ataupun boleh ditambah lagi dengan 30ml air. 30ml tu lebih kurang 1sudu makan tauuuuu...sekali ngapp, pastu minum banyak air bagi memudahkan pelawasan. Bagi eca sendiri, minuman tambahan ini sangat baik sebab kebaikannya terbukti. Antara kebaikan Ostania adalah :

  • Melawan radikal bebas yang berbahaya yang bertanggungjawab untuk penuaan dan keradangan.
  • Berhenti keletihan dan meningkatkan pesakit pemulihan selepas terapi kimo semasa fasa pemulihan atau atlet di fasa pemulihan.
  • Mengurangkan keradangan.
  • Mengurangkan radikal bebas yang berbahaya. 
  • Memperbaiki sistem usus dan membantu mengurangkan berat badan.    
lagi satu yang eca suka pasal OSTANIA ne, botolnya boleh digunakan semula dan botol daripada aluminium. 
kalau letak minuman sejuk, dari pagi sampai ke petang tahan lama =)
Harga untuk 3botol cuma RM130 sahaja. Untuk pembaca blog ecadwinkyasha, korang boleh gunakan KOD DISKAUN RM10 (untuk pembelian pertama kali sahaja!)..gunakan kod FBIO-DAW. Dapatlah beli 3botol ini hanya dengan harga RM120 dengan percuma pos penghantaran ke tempat korang yer!

Selain Ostania, Furley Bioextracts juga mengeluarkan pelbagai lagi kesihatan untuk korang.
boleh klik LINI INI untuk survey, kota-kot ada yang nak cari barang lain kannn -> FURLEY BIOEXTRACTS




klik banner diatas pun boleh!!!! =)

eca sarankan bagi wanita ke lelaki ke yang dah lewat 20an tu, amalkan lah pengambilan minuman atau makanan tambahan. Bukan apa, kita semakin "tua" banyak hormon bertukar ganti...so, kenalah maintain tenaga supaya sentiasa bertenaga gituuuu...so, jomlah amalkan Ostania.

3 comments.. read them below or add one

Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof 21 November, 2016
baru tau pasal minuman ostania ni
atiehilmi dot com atiehilmi dot com 04 December, 2016
manggis memang elok untuk kesihatan.. kalau musim manggis, dok makan tak sedar diri.. hee~

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*