Jom Makan @ Urban Kitchen, Hilton Kota Kinabalu

Jom Makan @ Urban Kitchen, Hilton Kota Kinabalu

Assalammualaikum & Selamat Berpuasa.

Setiap kali puasa, persoalan yang sentiasa dalam fikiran ne, Nak Buka Kat Mana?!...korang mesti sama kan?. takyah pening lagi!. Hilton Hotel di Malaysia menjemput korang untuk berbuka sempenan acara tahunan sepanjang bulan Ramadan.

"Jom Makan", kembali untuk tahun ini dengan tema "Balik Kampung". Dengan pelbagai menu disediakan, pengunjung mesti akan berpuashati. Untuk pengetahuan korang, tahun ini sepanjang bulan puasa, Hilton Kota Kinabalu akan menonjolkan masakan Malaysia yang paling meluas sepanjang masa. Dengan lebih daripada 150 hidangan asli yang disajikan, pengunjung pasti teruja untuk membuat pilihan. Setiap hotel Hilton akan menggambarkan tema unik yang mempamerkan laluan rempah-rempah yang terbaik di Malaysia.


Urban Kitchen @ Hilton Kota Kinabalu

"Balik Kampung" menjadi tema menu berbuka puasa sepanjang bulan Ramadan. Pelbagai menu tradisi menjadi menu utama. Selain itu, sesuatu yang kita takkan dapat di tempat lain ialah gerai memanggang antaranya "Ayam Panggang", "Kambing Golek", Ikan Bakar dan sebagainya. Memang sedap dimakan, tambahan pula kepelbagaian sambal yang disediakan. 



























Buka Puasa Buffet Dinner
5th May – 4th June 2019 
5.30pm - 10.30pm 
Adult: RM 158 Nett
Child: RM 79 Nett (ages 6-11 years only)

untuk maklumat lanjut korang hubungi nombor dibawah ne or just email,
call +60-88-356000 
email kotakinabalu_f&b@hilton.com


"Jom Makan" dengan keluarga mahupun sahabat handai pasti lebih meriah.

Post a Comment

0 Comments