keunguan disebalik kesibukan

keunguan disebalik kesibukan

Assalammualaikum.


Alhamdulillah,thats the word eca sering ucapkan dan kita semua harus ucapkan bila dapat dan menerima rezeki baru.betulkan?!....sepanjang beberapa minggu ne,eca memang agak sibuk sedikit.Al-maklumlah,tugasan sebagai pelajar bukan tugasan yang mudah.Apatah lagi "assignment" semakin menghampiri tarikh akhir untuk submit.

Minggu depan merupakan 'semester break' kolej eca.(bersorak gembira 3saat SAHAJA oke!!!).Tapi,semester break tu takde bererti CUTI sakan sangat,sebabnya 2 daripada assignment eca kena hantar selepas cuti nanti.2 lagi lesson plan assignment,draftnya juga harus dihantar untuk diperiksa!.Diikuti dengan midterm-test,quiz dan presentation.So,cuti tu sebenarnya digunakan untuk menyiapkan assignment dan menelaah pelajaran.

Namun demikian,disebalik kesibukan mengharungi usia remaja yang banyak cabaran ni,sempat juga terima beberapa tempahan mengedit blog.muahahaha!!!.Ada beberapa blog yang eca edit baru-baru ne bertemakan warna ungu...ungu the purple .^-^. 

Dua blog yang terbaru ;;

memula kenal dengan pemilik blog ne,eca pun tertanya-tanya apasal blog ne namanya Blog 3A.Then,setelah melakukan kajian,baru nak tahu,3A tu stand for Alya,Anis dan Azfar.comel!!!
ohya,,,peminat-peminat GiveAway,please do be alert,Blog 3A's akan melancarkan GiveAway tak lama lagi!!!.

ini pula blog one of my unimate.Dia PM eca dekat FB nak gunakan khidmat eca...dah lama dia tunggu-tunggu turn....dalam kesibukan mengejar kuliah,eca selitkan masa untuk edit blog wadah ne.


Sebelum ini,eca pun ada juga edit blog berwarna ungu...jom lihat ;;



blog kak ema ne pula,eca buat masa cuti semester lalu.Disebabkan kak ema nakkan latar yang kosong,bahagian body post nya eca kontrakan dengan latar yang berbunga.So,tak nampak kosong sangat blog tu.Kalau dua-dua kosong,nampak tak cantik dan tak berseri pula kan?.

demikian beberapa blog yang eca edit.ungu je mata tengok blog mereka semua ne.
semakin hari,semakin banyak yang eca pelajari dari edit blog.dan semestinya skill pun bertambah-tambah.sekarang ada 4 waiting list dalam senarai.Dah inform pun mereka yang eca sedang sibuk dan berusaha tuk siapkan assignment sebelum mulakan operasi edit blog.Lagipun mama dah pesan,"siaplah dulu assignment dalam tiga hari ne,ahad mama dengan bapa ambil dirumah sewa.Cuti nanti,boleh lah tengok TV puas-puas sambil berblog".[yeahh,I know mama sporting!].

Mari SINGGAH dan FOLLOW blog mereka ne yer ^-^

"sebenarnya,eca teringin sangat nak edit blog lelaki.Nak rasa taste dorang macam mana.
Hari tu dah OFFER dekat someone tu,edit template blog SECARA PERCUMA,dia TOLAK.=.="

Post a Comment

3 Comments

  1. suka dengan hasil kerja eca. plan for next year punya theme: overall black ada purple skt2. ngeee...

    ReplyDelete
  2. busy betoi businesswoman ni..kikikii

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*