yeahh,lebih awal dari yang disangka.

yeahh,lebih awal dari yang disangka.

Assalammualaikum.

Safely arrived di kampung tercinta!!!!.

Seperti yang eca ada inform sebelum ne,eca akan balik ke kampung sempena cuti semester.Sepatutnya parents yang akan ambil eca hari Ahad ne dirumah sewa.Tapi petang tadi Ejump call dan ajak balik Kudat..my parents pula suruh singgah di kampung,sebabnya kalau balik Kudat confirm SAMPAI tengahmalam..then,kena pegi rumah pakcik tuk ambil adik-adik...agak melecehkan,kena ganggu family pakcik pula.So,ikut cakap parents lah!!!.

Sekarang dah tentunya sedang berguling sakan dengan bantal busuk di rumah kampung ne.[satu biji bantal busuk untuk setiap rumah..eca ada tiga rumah,so ada tiga bantal busuk].tamak gila bantal busuk sampai tiga.hehehehe.

then,sempena semester break seminggu ne,eca akan cuba dan berusaha menyiapkan assignment dan kerja mengedit blog kalian-kalian.Alhamdulillah,ada beberapa sedang menanti di waiting list.SO,eca kena dahulukan yang lebih awal menyapa eca yer.

Officially,eca TUTUP TEMPAHAN EDIT BLOG sehingga minggu ke-tiga BULAN APRIL bagi menyiapkan terlebih dahulu kerja-kerja yang sepatutnya disiapkan.Kalau eca dapat siapkan semua kerja lebih awal,so,eca akan buka kembali servis edit blog...don't worry,eca akan inform bila eca akan buka semula.Harap paham tugasan eca bukan sekadar tukang edit blog malahan pelajar sepenuh masa.Semester ne kena target dapat DeanList!!!.

so,kita guling-guling atas katil tercinta,didalam bilik sendiri bersama penghawa dingin free.

seriously,tak menang tangan menjawab email/message para blogger yang ingin dapatkan khidmat eca.Harap dapat faham tugasan eca yer.Kesudian anda semua menunggu giliran,eca dahulukan dengan ucapan TERIMA KASIH.

Post a Comment

4 Comments

  1. byk nye bantal busuk..hihi

    ReplyDelete
  2. amboiiii mkin murah rezeki adik eca ni yer..kikikii

    akak klik hishop eca..hihii

    ReplyDelete
  3. @IntaNBerliaN tue la..ada org tu promote habis-habisan :D

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*