TEMPLATE BLOG INI MASIH DALAM PENAMBAHBAIKAN.

Aku Cacat?!

Assalammualaikum.

aku cacat?!..hah~..serius ke eca cacat.yerp betul...eca memang cacat,tidak boleh dinafikan.TAK PERCAYA eh?!..oke oke,cuba baca fakta dibawah ::


"LESUNG PIPIT" adalah kecacatan pada otot zygomaticus di bahagian pipi, iaitu ia pendek dari normal. Jadi, apabila tersenyum akan berlaku ‘lekuk’ di bahagian tersebut. Namun ternyata ia satu ‘kecacatan yang indah

kecacatan yang indah rupanya...tak sangka.hehehe.eca memang ada lesung pipit sejak dari kecil.Adik-beradik eca pun ada,terutama adik lelaki yang bongsu.Lesung Pipit dia lagi dalam!*jelous suda*.

oke,jom tengok koleksi gambar yang menampakkan lesung pipit comel eca tu. *mohon korang jelous*

yang  ne tak perlu fokus dekat lesung pipit daku,sah korang JELOUS kan~

sila fokus lesung pipit,jerawat ke bekas jerawat,MOHON TIDAK NAMPAK!


nak letak banyak-banyak,takut lak,ada yang hempas PC ke laptop ke.....urm!
so,dipendekkan entry...."gua memang cacat,tapi cacat yang cantik"
^______________________________^,

ada tanda (,) untuk menunjukkan ada lesung pipit.
oke,bye!


6 comments:

  1. tapi senyuman menawan kan kalau ada lesung pipit

    ReplyDelete
  2. maka beruntunglah bagi mereka yang cacat..hehe

    ReplyDelete
  3. cacat yg cntk..comel senyumannya :)

    ReplyDelete
  4. Anak saya hanya seorang sahaja yang ada lesung pipit di sebelah kiri.

    ReplyDelete
  5. cantik bah dia...minta tue lesung pipt..wakaka

    ReplyDelete
  6. eca..pos lesung pipit seketoi..!
    hahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*