TEMPLATE BLOG INI MASIH DALAM PENAMBAHBAIKAN.

Welcoming January Giveaway

Assalammualaikum.
lama dah tak buat GiveAway dekat blog eca ne...disebabkan tahun ini "NIAT" kembali aktif berblog, so eca cadang nak buat GiveAway. Untuk bulan Januari ini, eca namakan giveaway sebagai "Welcoming January GiveAway" dan semestinya menjadi impian besar agar GiveAway ini mendapat sambutan yang memberansangkan.

2 pasang kain songket Sarawak untuk dimenangi
Untuk menang hadiah ini, korang kena ikuti syarat-syarat dibawah :

1. Tentunya kena buat entry dengan tajuk Welcoming January GiveAway.

Copypaste Code ini pun boleh ::: 


2. Tolong LIKE Page Eca -- EcaDwinkyAsha Blog
3. Tarikh giveaway dijalankan : 7 Januari - 17 Januari 2017 (10hari je!)
4. Selepas dah buat entry & publish dekat blog korang, Letakkan permalink entry tersebut dalam ruangan komen je!

Pemenang eca akan umumkan sebelum bulan Januari berakhir.
Jangan lupa jemput ramai-ramai join tau!!!


UPDATE SENARAI NAMA PESERTA : 

  1. https://bluechoralpearl.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  2. http://www.huhahuhajerr.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  3. http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  4. http://mellyacrayola.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway-17022017.html
  5. https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-2-pasang.html
  6. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  7. http://anzulnashome.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  8. http://littlesnorlax.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  9. http://presntisgift.blogspot.my/2017/01/welcoming-2017-giveaway.html
  10. http://darihatimissmulan.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  11. http://itsmelyya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  12. bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  13. http://www.nooratikahramli.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  14. http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  15. www.leaazleeya.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  16. http://blogashalya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  17. http://adna2029.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  18. http://www.kisahsidairy.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  19. http://kanvasdakwat.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  20. http://www.sayidahnapisah.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  21. http://thisni3zahata.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  22. http://nourayuadieb.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  23. http://www.nam-comel.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  24. http://kotakconteng.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  25. http://cikmijah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  26. http://cikilamenari.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  27. http://ourmemoria.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  28. http://www.syuhadasalleh.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  29. http://cikdylah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  30. http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  31. http://messarah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  32. https://unnianje.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  33. http://muslimahsejati96.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  34. http://azlanbahar.com/contest/welcoming-january-giveaway/
  35. http://wannurnabihah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  36. http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-welcoming.html
  37. https://kasihkuamani.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  38. http://frrhnd.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  39. http://sishawa.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  40. http://ftndiana.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  41. http://dunia-iekafarhana.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  42. http://www.sheilainspire.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  43. http://jombercontest.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  44. https://belogsjm.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-by-eca.html
  45. http://nusha1706.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  46. http://msvelentine.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  47. http://najwazahid94.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  48. http://fiqahhamed.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

Dah UPDATE SENARAI PESERTA!.
Pemenang akan eca umumkan pada minggu ini jugak~

81 comments:

  1. jijah join

    http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  2. http://mellyacrayola.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway-17022017.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  3. Saya join :D
    https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-2-pasang.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  4. Join jugak.

    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  5. sy join :) http://anzulnashome.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  6. Sya join :D
    http://littlesnorlax.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  7. saya join :)

    http://presntisgift.blogspot.my/2017/01/welcoming-2017-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  8. Sab join :)

    http://bluechoralpearl.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  9. join..

    http://darihatimissmulan.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  10. join

    http://itsmelyya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  11. smpt t leh join. nak kena copy tp lupa cmne cara, hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yui,copy je yg dlm kotak eca bgi tu..copy kat html post entry

      Delete
  12. Ana join

    bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  13. http://www.nooratikahramli.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  14. saya join yer

    http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  15. Lea join..

    http://www.leaazleeya.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  16. Sy dtg http://blogashalya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  17. join ya http://adna2029.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  18. join
    http://www.kisahsidairy.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  19. http://kanvasdakwat.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  20. http://www.ecadwinkyasha.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Shiela,
      Sila letakkan link entry anda disini.
      Bukan link entry eca.

      TQ.

      Delete
    2. http://www.sheilainspire.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

      Delete
  21. join :)

    http://www.sayidahnapisah.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  22. Done Support your GA.... =)

    http://thisni3zahata.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  23. http://nourayuadieb.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html?m=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  24. Assalammualaikum....

    http://www.nam-comel.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  25. joined!

    http://kotakconteng.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  26. cik mijah join

    http://cikmijah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  27. Cik Ila join

    http://cikilamenari.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      loves,
      ecadwinkyasha

      Delete
  28. Fiza join.. http://ourmemoria.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  29. jion..
    http://www.syuhadasalleh.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  30. Assalamualaikum,saya join yup.. http://cikdylah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  31. http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  32. http://messarah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    dah join :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  33. lapor diri

    https://unnianje.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  34. http://muslimahsejati96.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  35. Saya join
    http://azlanbahar.com/contest/welcoming-january-giveaway/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  36. Wana join ^^

    http://wannurnabihah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  37. Join jugak GA ni! http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-welcoming.html

    nak jemput eca join GA http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/pencarian-bloglist-blog-baru.html# :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih sudi join GA eca.
      Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

      Delete
  38. Saya join...

    http://jombercontest.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    ReplyDelete
  39. JOIN

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-by-eca.html

    ReplyDelete
  40. Done eca

    http://nusha1706.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

    Happy birthday!! hehehe =)

    ReplyDelete

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*