Welcoming January Giveaway


Assalammualaikum.
lama dah tak buat GiveAway dekat blog eca ne...disebabkan tahun ini "NIAT" kembali aktif berblog, so eca cadang nak buat GiveAway. Untuk bulan Januari ini, eca namakan giveaway sebagai "Welcoming January GiveAway" dan semestinya menjadi impian besar agar GiveAway ini mendapat sambutan yang memberansangkan.

2 pasang kain songket Sarawak untuk dimenangi
Untuk menang hadiah ini, korang kena ikuti syarat-syarat dibawah :

1. Tentunya kena buat entry dengan tajuk Welcoming January GiveAway.

Copypaste Code ini pun boleh ::: 


2. Tolong LIKE Page Eca -- EcaDwinkyAsha Blog
3. Tarikh giveaway dijalankan : 7 Januari - 17 Januari 2017 (10hari je!)
4. Selepas dah buat entry & publish dekat blog korang, Letakkan permalink entry tersebut dalam ruangan komen je!

Pemenang eca akan umumkan sebelum bulan Januari berakhir.
Jangan lupa jemput ramai-ramai join tau!!!


UPDATE SENARAI NAMA PESERTA : 

  1. https://bluechoralpearl.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  2. http://www.huhahuhajerr.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  3. http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  4. http://mellyacrayola.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway-17022017.html
  5. https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-2-pasang.html
  6. http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  7. http://anzulnashome.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  8. http://littlesnorlax.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  9. http://presntisgift.blogspot.my/2017/01/welcoming-2017-giveaway.html
  10. http://darihatimissmulan.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  11. http://itsmelyya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  12. bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  13. http://www.nooratikahramli.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  14. http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  15. www.leaazleeya.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  16. http://blogashalya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  17. http://adna2029.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  18. http://www.kisahsidairy.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  19. http://kanvasdakwat.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  20. http://www.sayidahnapisah.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  21. http://thisni3zahata.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  22. http://nourayuadieb.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  23. http://www.nam-comel.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  24. http://kotakconteng.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  25. http://cikmijah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  26. http://cikilamenari.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  27. http://ourmemoria.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  28. http://www.syuhadasalleh.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  29. http://cikdylah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  30. http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  31. http://messarah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  32. https://unnianje.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  33. http://muslimahsejati96.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  34. http://azlanbahar.com/contest/welcoming-january-giveaway/
  35. http://wannurnabihah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  36. http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-welcoming.html
  37. https://kasihkuamani.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  38. http://frrhnd.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  39. http://sishawa.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  40. http://ftndiana.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  41. http://dunia-iekafarhana.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
  42. http://www.sheilainspire.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html


{ 75 comments.. read them below or add one }

azizah green line azizah green line 10 January, 2017
jijah join

http://nurazizahyahaya.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Fhatin Amelia Fhatin Amelia 10 January, 2017
http://mellyacrayola.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway-17022017.html
Noor Maizan Noor Maizan 10 January, 2017
Saya join :D
https://missobsesi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-2-pasang.html
Cik Rose Cik Rose 10 January, 2017
Join jugak.

http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Natasha Natasha 10 January, 2017
sy join :) http://anzulnashome.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
syakirah jf. syakirah jf. 11 January, 2017
Sya join :D
http://littlesnorlax.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Julie Nida Julie Nida 11 January, 2017
saya join :)

http://presntisgift.blogspot.my/2017/01/welcoming-2017-giveaway.html
NurSabrina Abd Ghani NurSabrina Abd Ghani 11 January, 2017
Sab join :)

http://bluechoralpearl.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Miss Mulan Miss Mulan 11 January, 2017
join..

http://darihatimissmulan.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Cik Haziqahh Cik Haziqahh 11 January, 2017
join

http://itsmelyya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
nuyui a.k.a miss YUI nuyui a.k.a miss YUI 11 January, 2017
smpt t leh join. nak kena copy tp lupa cmne cara, hahaha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 11 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Ana Suhana Ana Suhana 11 January, 2017
Ana join

bajetciputselerabesar.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html?m=1
Noor Atikah Ramli Noor Atikah Ramli 11 January, 2017
http://www.nooratikahramli.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Zafirah Nazri Zafirah Nazri 11 January, 2017
saya join yer

http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Lea Azleeya Lea Azleeya 11 January, 2017
Lea join..

http://www.leaazleeya.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Asha Lya Asha Lya 11 January, 2017
Sy dtg http://blogashalya.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
nor nazliana nor nazliana 11 January, 2017
join ya http://adna2029.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Siti Rohaida Yusof Siti Rohaida Yusof 11 January, 2017
join
http://www.kisahsidairy.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Mieza S Mieza S 11 January, 2017
http://kanvasdakwat.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Sheila Adziz Sheila Adziz 11 January, 2017
http://www.ecadwinkyasha.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
sayidah napisah sayidah napisah 11 January, 2017
join :)

http://www.sayidahnapisah.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
this ni3za this ni3za 12 January, 2017
Done Support your GA.... =)

http://thisni3zahata.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Nour Adieb Nour Adieb 12 January, 2017
http://nourayuadieb.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html?m=1
nam@along nam@along 12 January, 2017
Assalammualaikum....

http://www.nam-comel.blogspot.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 12 January, 2017
Hi Shiela,
Sila letakkan link entry anda disini.
Bukan link entry eca.

TQ.
Husna Rahman Husna Rahman 12 January, 2017
joined!

http://kotakconteng.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Miza Talib Miza Talib 12 January, 2017
cik mijah join

http://cikmijah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
ILA shafila ILA shafila 13 January, 2017
Cik Ila join

http://cikilamenari.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Yui,copy je yg dlm kotak eca bgi tu..copy kat html post entry
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 13 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

loves,
ecadwinkyasha
Hafiza AizZawa Hafiza AizZawa 13 January, 2017
Fiza join.. http://ourmemoria.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Syuhada Salleh Syuhada Salleh 13 January, 2017
jion..
http://www.syuhadasalleh.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Malas letak Malas letak 13 January, 2017
Assalamualaikum,saya join yup.. http://cikdylah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
MG schmidt MG schmidt 13 January, 2017
http://perempuanrongak.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Sarah lalala Sarah lalala 13 January, 2017
http://messarah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html

dah join :)
Unni Anje Unni Anje 14 January, 2017
lapor diri

https://unnianje.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Noor Najwa Noor Najwa 14 January, 2017
http://muslimahsejati96.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Azlan Azlan 14 January, 2017
Saya join
http://azlanbahar.com/contest/welcoming-january-giveaway/
wana claretta wana claretta 14 January, 2017
Wana join ^^

http://wannurnabihah.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
farhanna jafri farhanna jafri 15 January, 2017
Join jugak GA ni! http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/welcoming-january-giveaway-welcoming.html

nak jemput eca join GA http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/pencarian-bloglist-blog-baru.html# :)
Sheila Adziz Sheila Adziz 16 January, 2017
http://www.sheilainspire.com/2017/01/welcoming-january-giveaway.html
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.
Eca Dwinky Asha Eca Dwinky Asha 17 January, 2017
Terima Kasih sudi join GA eca.
Semoga berjaya dalam GA ini & jangan lepaskan peluang untuk ikuti GA pada setiap bulan sepanjang tahun 2017.

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*