Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah

Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah

Assalammualaikum.
Walaupun hujung tahun ne ramai yang mendirikan rumahtangga, ramai juga yang menimang cahaya mata macam bestfriend eca sorang tu (Tahniah Abu & Tera for your newborn son). So, eca nak share kepada ibubapa yang baru menimang cahaya mata ataupun mereka yang dah ada baby tapi baby sering menangis especially waktu malam. As parents, mesti risau kan bila baby menangis, tak sihat badan dan macam-macam lagi yang tak kena. Yela, baby bukan leh gitau apa yang tak kena dengan dia...sebagai orang dewasa kita-lah yang kena tengok keadaan baby tu. Eca nak perkenalkan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah :

Minyak warisan bergenerasi ini dapat membantu melegakan dan menenangkan bahagian perut bayi selepas diurut lembut. Ramuan pati herba yang terpilih telah diformulasikan bagi memberikan kesan yang terbaik. Beberapa titik sudah cukup untuk membuatkan bayi anda kembali ceria. Bukan sahaja boleh digunakan untuk bayi yang meragam sepanjang malam mahupun kembung perut, minyak ini juga boleh digunakan oleh orang dewasa terutamanya ibu mengandung.

Minyak Tenang Anakanda ini terdiri daripada :
  • Minyak Kayu Putih (Eucalyptus Oil) - Membantu meredakan kahak dan selsema disamping mempunyai ciri-ciri antiseptik.
  • Minyak Buah Pala (Nutmeg Oil) - Melancarkan pencernaan dan mengurangkan angin/kembung.
  • Minyak Cengkih (Clove Oil) - Membantu sirkulasi darah dan masalah kulit.
  • Minyak Daun Pudina (Peppermint Oil) - Mempunyai bau yang menenangkan disamping mempunyai ciri-ciri antibakterial serta bagus untuk angin/kembung.

apakata kita tengok TESTIMONI PELANGGAN Minyak Tenang Anakanda :



ramai ibubapa dah gunakan Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah ne...terbukti berkesan dan menyenangkan bukan? Untuk info lanjut mengenai Minyak Tenang Anakanda by NingSalmah, korang boleh kunjungi website & facebook Minyak Tenang Anakanda by Ning Salmah.

Website Ning Salmah (Link 1 | Link 2)
Facebook Ning Salmah (Link FB)
Telefon : 012-699 2604


Post a Comment

0 Comments