akulupa!.maafkan aku sahabat!


oke.hari pertama dibulan Februari.dan sesungguhnya aku terlupa sesuatu sehingga membuatkan sang sahabat berkecil hati.kesian kat sahabat baik aku tue.dan entry ini adalah penebus kelupaan aku.

1.Februari.1989
Kelahiran anak kedua Encik Borman dan isteri.dan anak kedua mereka diberi nama:

Amir Damsik
nama yang cukup indah ini membawa maksud:
putera pemerintah negera damsik

AMIR DAMSIK
AAmanah
MMesra
IIkhlas
RRamah
DDinamik
AAlim
MMenawan
SSuci
IIdealistik
KKomited
Apa ada pada nama?

indah kan nama dia.tapi perangai dia,...orang yang paam dia je bleh tahan tau!seriously!
he's playboy!,haha.tapi kini hati encik sahabat I ini telah terpaut kepada buahhati pengarang jantung si cantik manis si intan payung dan yang paling penting bakal teman roomate seumur hidup beliau.so,girl-girl yang nak mengurat dia,sila jangan nak MENGGEDIK dihadapan I.atau,anda akan menjadi salah seorang penghuni Tanah Perkuburan berhampiran!.haha.oke tu gurau oke.

so,kali neyh I hutang beliau.Balik cuti nanti baru kita boleh lepak-lepak kedai Jawa sambil makan Soto Ayam,minum Milo Ice dan MENGUMPAT budak-budak tak cukup umur itu!.hehe.I sayang U sangat-sangat sahabat!.

Sorry lambat wish kat U.Terlalunya leka dengan encik boyfie pagi ini.Sorry sangat-sangat.dan untuk itu.dihari ulang tahun yang ke-22.terimalah lagu ini:

Mir..kita macam Upin&Ipin kan?..cepat angguk sambil kata BetulBetulBetul!.
hehehehe.
so,untuk anda...tataplah gambar sahabat baik I:
amir&etah  
amir damsik borman
besties forever *-*
sekian entry dihari pertama bulan Februari 2011 merangkap ulangtahun ke-22 sahabat baik I,Amir Damsik Borman.

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*