pikat hati bekas kekasih dengan lirik lagu.


.assalammualaikum.
nak tak pikat hati bekas kekasih kamu tu kembali?.cuba pikat dengan lirik-lirik lagu pula..senang je,tujukan je buat si dia kan?..lagi la elok kalau korang boleh nyanyi tuk dia.siap record,upload kat youtube ataupun FB.TAG nama beliau[bekas kekasih kamu tu]..manala tahu si dia boleh terpikat kembali dan terus menerima kamu semula.tak rugi kan mencuba kalau ianya mendatangkan hasil yang memuaskan :)

jom-jom tengok neyh LISTING yang I buat dengan kawan-kawan I,Miss Jenn & Miss Yorra Aretta.

1. Republik-Hanya Ingin Kau Tahu
Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu
Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

2. Faizal Tahir-Hanyut
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

3. Sixth Sense-Menyesal
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Menyesal ku akui tak terima cintamu
Dan kini engkau pergi meninggalkan hidupku
Terlambat ku akui berertinya dirimu
Kerna hanya dirimu
Sanggup cinta penawar peritku
Sanggup cinta pengusap tangisku
4.Wali Band-Baik-baik Sayang.[yg ne my ex siap nyanyi oke]
Hanya satu pintaku untukmu dan hidupmu
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

5.AXL-Akulah Kekasihmu[lagu feveret @karok]
Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lamanya
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi
Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Aku kan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

 6. Shiela On 7-Bila Kau Tak Disampingku
Tak seharusnya kita berpisah
Tak semestinya kita bertengkar
Kar'na diri ku masih butuh kau
Maafkanlah sikap ku
Lupakanlah salahku... itu

7.Taylor Swift-You Belong To Me
If you could see
That i'm the one
Who understands you
Been here all along
So why can't you
See you belong with me
You belong with me.

8.Bruno Mars-Move On
I, I come to you now when I need you
But why do I wait to come see you
I always try to do this on my own
But I was wrong, cause only with you
Can I move on 

9.Bruno Mars- Starting Today
I'm sorry, I know you're mad
And I don't wanna be like every other man that you've had
So I'm stopping all these childish things,
girl, you mean too much to me
Your love is worth too much to lose

oke,I bagi ini je k.next time ada lagi lirik-lirik yang sesuai,I kongsi kat sini.hopefully dengan lagu-lagu ini,dapatlah memikat kembali bekas kekasih kamu,tapi kalau dia dah taknak terima,takyah lah nak paksa pula yer.nanti dia tambah benci dengan kamu.

p/s : kalau rasa cara ini berkesan,SILAlah klik iklan CHURPCHURP I yang tengah berjoget kat atas tue.
pikat hati bekas kekasih dengan lirik lagu.

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*