23 L.A.B | SengalZone

23 L.A.B | SengalZone



^_ASSALAMMUALAIKUM_^




Blog pertama yang tersenarai dalam 23 Lovely & Awesome Blogger ialah




kenal tak header tu?!.jom  I nak kenalkan kepada encik segala kesengalan.


*ouch,gambar takleh blah sungguh!*


Mr. Deeyaudeen Sabri
the owner of Sengal Zone @ sengalman.blogspot.com


Seriously,I jatuh cinta baca almost of his entry....wait a minute,I'm totally not falling in love with him,I just admire the way he's wrote his story in the blog!.Sesuai dengan nama blog itu sendiri,Sengal Zone....segala entry yang terdapat dalam tue,memang agak SENGAL tetapi sebenarnya bagi pendapat I,ianya satu 'sindiran halus' dalam bentuk penulisan yang kreatif.

Pemilik blog SengalZone ini juga banyak berkongsi tips mengenai dunia blog.So,kepada newbie,anda amat dinasihatkan untuk menjadikan blog ini sebagai rujukan,bukan sebagai tempat tuk copy-paste pulak yer!.

Mula menulis blog pada tahun 2009,kini encik Udin ini telah berjaya menaip lebih kurang 800++ entry yang amat baik.(I admire!)...dan kini mempunyai follower seramai 1750.(owh,blog I baru 752 followers).Tapi memang best bebenar baca blog beliau,no wonder ramai follower.Rasanya,blog beliau ne jauh lebih baik dari blogger perasan #retis!.Betul I cakap,tak caya..terjah blog beliau!.Sekali baca entry dia,nak baca lagi.

Disamping entry-entry yang agak kesengalan namun memberi kesedaran dan pengajaran,beliau juga menulis Novel Bersiri Haikal & Nur.(kini siri 7).



baca novel bersiri ini disini:|Haikal & Nur|

jom terjah reramai blog beliau: |sengalzone|
kalau nak LIKE fanpage beliau pun boleh:




nantikan second blog yang akan diperkenalkan esok!.

p/s: gambar ambil dari blog encik sengal :)





Post a Comment

0 Comments