23to23 | pelik tentang saya



^_ASSALAMMUALAIKUM_^


23 random thing things about me.day #3.

ada orang kata,setiap dari kita ini sama.Sebenarnya tidak,mesti ada yang berbeza.Tapi bagi saya,saya seperti gadis-gadis yang lain juga (^.^).Episod kali ini akan menceritakan tentang perkara pelik (mungkin) tentang saya.(hohohoho).

#1. dua kali berada dalam darjah 1.
#2. masa kecil dulu,suka hisap ibu jari tangan kanan ne.
#3. saya suka baked cake,tapi tak suka makan kek yang dibuat sendiri.(even kawan-kawan cakap sedap!)
#4. tak suka pakai jam tangan,tapi bila dah pakai..tetap tengok jam dekat HP.>,<"
#5. walaupun saya pendek,tapi saya berjalan agak laju.macam ada kaki yang panjang pulak dah!.
#6. boleh habiskan air dalam tin selama 1minit je.#rakus gila minum!.hahaha
#7. saya tak boleh makan aiskrim lain selain aiskrim McFlurry Oreo.kalau makan,mesti mula la sakit gigi.#watdehel?!.
#8. hobi saya ialah menemani orang memancing dan boleh duduk diam selama menanti orang tu habis memancing.#bakal-bf-kaki-pancing-mesti-suka-ne!.
#9. fine,saya penggemar lagu-lagu dangdut dan lagu tahun '80-'90an

tak pelik mana pun kan?!...sesaja bagi korang kenal I lebih dekat (>,<)

0 comment... add one now

Terima Kasih atas komen anda.
Eca akan balas & terjah anda secepat mungkin.
*-*